۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷
اتمام پروژه محور کلور-درام نیازمند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است
رئیس اداره راه و شهرسازی طارم:

اتمام پروژه محور کلور-درام نیازمند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است

زنجان-رئیس اداره راه و شهرسازی طارم، اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه راه کلور-درام را حدود ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای اجرای این پروژه تاکنون حدود ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، سید غفور شفیعی،با اشاره به اینکه سه پروژه ملی راه سازی در شهرستان طارم در دست اجرا است، گفت: پروژه راه کلور - درام بامشخصات راه اصلی بوده و از محل منابع ملی تامین می شود.

وی با بیان اینکه پروژه کلور - درام در سال ۱۳۸۹ به تصویب رسیده و سال شروع اجرای پروژه ۱۳۹۰ بوده است،ابراز داشت: طول پروژه ۵۵ کیلومتراست که ۱۳ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی استان زنجان شهرستان طارم واقع شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم، با بیان اینکه از این میزان ۴.۵ کیلومتر درسال ۱۳۹۸ با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید، تاکید کرد:‌ کل مسیر نیز در حوزه استحفاظی استان زنجان و شهرستان طارم امسال بازگشایی و تا سه راهی روستای خساره آسفالت می شود.

پروژه کلور درام یک پروژه ملی است

شفیعی،اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه را حدود ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای اجرای این پروژه تاکنون حدود ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده که ۵۰ درصد آن تهاتر بوده است.

وی بیان داشت: پروژه کلور - درام در زنجان پروژه ملی بوده و بهره برداری آن برای استان زنجان بسیار مؤثر خواهد بود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم ،با بیان اینکه راه به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه‌ای هر منطقه و استانی محسوب می شود، گفت: راه نقش بسیار مهم و اساسی در حمل و نقل کالا و مسافر دارد.

شفیعی با بیان اینکه اجرای پروژه کلور به درام در جذب گردشگران،تسهیل تردد و توسعه صادرات محصولات شهرستان طارم بسیار موثر است،گفت:همچنین ۳۰ الی ۴۰ درصد از ترافیک استان اردبیل از مسیرهای زنجان - سرچم،گردنه حیران،اسالم،پونل،از این محور خواهد بود و یک مسیر با حداقل مخاطرات، غیر برفگیر به شمار می رود.

کد خبر: ۲۲۶٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha