۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
سنگاپور پول بلاعوض بین مردم خود توزیع می‌کند
به منظور مقابله با پیامدهای اقتصادی شیوع کرونا؛

سنگاپور پول بلاعوض بین مردم خود توزیع می‌کند

دولت سنگاپور تصمیم گرفت به‌طور مجانی و بلاعوض به توزیع پول در بین مردم خود بپردازد.

به گزارش بازار به نقل از اسپوتنیک، هنگ سوی کیت، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی سنگاپور اعلام کرد مقامات این کشور در شرایط همه گیری ویروس کرونا  ۲.۵ میلیارد دلار پول برای کمک به مردم تخصیص داده اند.

این در حالی است که بسته اول کمک نقدی به مردم سنگاپور در ماه آوریل پرداخت شده بود. به گفته معاون نخست وزیر سنگاپور ، پرداخت بسته دوم از ۱۸ ژوئن آغاز می شود، اندازه آن به متوسط ‌درآمد بستگی دارد و بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ دلار سنگاپور (۲۱۰ تا ۴۲۰ دلار آمریکا) خواهد بود. علاوه بر این، خانواده هایی با حداقل یک فرزند زیر ۲۰ سال، ۳۰۰ دلار سنگاپور اضافی دریافت می کنند. کمک اضافی به افراد بالای ۵۰ سال نیز مبلغ ۱۰۰ دلار سنگاپور (۷۰ دلار امریکا خواهد بود.

مقامات خاطرنشان کردند که ۲۰ درصد از تولید ناخالص داخلی (۷۰.۳ میلیارد دلار) برای  کمک به اقتصاد کشور اختصاص یافته است.

پیشتر گزارش شده بود که ژاپن اجرای برنامه ای را برای حمایت از مردم در برابر بحران فعلی آغاز کرده و شروع به پرداخت پول به شهروندان می کند. این کمک به مبلغ ۱۰۰ هزار ین (۹۰۰ دلار آمریکا) به هر شهروند پرداخت می شود.

۲ ژوئن، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه طرحی را برای بازسازی اقتصاد کشور تصویب کرد. هزینه آن به پنج هزار میلیارد روبل (۷۲ میلیارد دلار) خواهد رسید و هدف اصلی این طرح کمک به شهروندان و شرکت های آسیب دیده در دوره کرونا است.

کد خبر: ۲۲٬۶۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha