۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
۱۸ هزار شغل در کرمانشاه ایجاد می‌شود
مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه:

۱۸ هزار شغل در کرمانشاه ایجاد می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت: براساس سند اشتغال امسال، ۱۸ شغل برای شهرستان کرمانشاه پیش‌بینی شده ‌است.

به  گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه، حسن عزیزی با اشاره به کاهش سه درصدی میزان بیکاری استان در سال ۹۸، گفت: براساس سند اشتغال امسال، ایجاد ۱۸ شغل برای شهرستان کرمانشاه پیش‌بینی شده ‌است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی براساس تعهدی که در این سند پذیرفته‌اند باید برای ایجاد اشتغال طرح و برنامه داشته باشند تا شاهد کاهش ۲.۵ درصدی نرخ بیکاری در سال ۹۹ باشیم.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه در پاسخ به سوال کارشناسان اشتغال دستگاه های اجرایی گفت: هرگونه مشکلی در اجرای تعهد اشتغال ادارات دارند، باید هرچه زودتر مکاتبه کنند، تا اصلاح شود وگرنه بعدا هیچ عذر و بهانه ای برای عدم انجام تعهدات قابل قبول نیست.

عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود به آثار منفی اقتصادی شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: شیوع این بیماری فرصت شغلی زیادی در کل جهان و ایران را از بین برده است.

وی به سیاست‌های اقتصادی دولت برای مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: دولت در دو بخش کارگری و کارآفرینی پرداخت بیمه بیکاری و پرداخت تسهیلات از کارگران و بنگاه های اقتصادی حمایت می کند.

کد خبر: ۲۲٬۵۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha