۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
۷ طرح آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر وارد مدار شد| افزایش ظرفیت آب‌شیرین‌کن به ۱۰۱ هزار متر مکعب
استاندار بوشهر در گفت‌وگو با بازار:

۷ طرح آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر وارد مدار شد| افزایش ظرفیت آب‌شیرین‌کن به ۱۰۱ هزار متر مکعب

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر با بیان اینکه ۷ طرح آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر وارد مدار شده از افزایش ظرفیت آب‌شیرین‌کن به ۱۰۱ هزار متر مکعب در استان خبر داد.

احمد محمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از افزایش ظرفیت تولید آب از آب‌شیرین‌کن‌ها از ۳۵ هزار متر مکعب در شبانه‌روز به ۱۰۱ هزار متر مکعب آب در شبانه‌روز خبر داد و اظهار داشت: تعداد سایت‌های آب‌شیرین‌کن فعال استان از ۳ سایت به ۱۰ سایت رسیده است.

وی افزود: در یکسال اخیر، آب‌شیرین‌کن‌های کنگان، اخند، وحدتیه، شماره ۴ بوشهر، سیراف، شماره ۲ بوشهر، سعدآباد و شماره ۳ بوشهر جمعا با ظرفیت ۱۰۱ هزار و ۵۰۰ متر مکعب وارد مدار شده‌اند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: آب‌شیرین‌کن نیروگاه با ۷۰ هزار متر مکعب، عسلویه با ۵ هزار متر مکعب، بوشهر با ۷ هزار متر مکعب، آبپخش با ۸۵۰۰ متر مکعب و دیر با ۴ هزار متر مکعب نیز از جمله طرح‌های در حال احداث هستند.

محمدی‌زاده تصریح کرد: آب‌شیرین‌کن تنگستان با ظرفیت ۷۵۰۰ متر مکعب و بنک با ۵ هزار متر مکعب در حال برگزاری مناقصه است و آب‌شیرین‌کن کنگان با ۷۵۰۰ متر مکعب و گناوه با ۲۵۰۰ متر مکعب در مرحله اخذ مجوز هستند.

وی از حفر ۷ حلقه چاه و کف‌شکنی و تجهیز ۳۰ حلقه چاه در سطح استان بوشهر خبر داد و گفت: این مهم سبب رشد تولید آب چاه‌های استان به ۲۵ هزار متر مکعب آب در روز شده و اکنون تولید آب در چاه‌ها از ۳۵ هزار متر مکعب به ۶۰ هزار متر مکعب افزایش یافته است.

کد خبر: ۲۲۵٬۹۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha