۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳
دفاع آقای نماینده از بانک ها؛ تسویه حساب شخصی دارند، هجمه می آورند!
در گفتگو با بازار انجام گرفت

دفاع آقای نماینده از بانک ها؛ تسویه حساب شخصی دارند، هجمه می آورند!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از هجمه ها و آمار و اطلاعات غلط درباره نظام بانکی متاثر از هجمه ها و تسویه حساب های شخصی افراد است.

غلامرضا مرحبا در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با بیان اینکه برخی به دنبال انتقام جویی از نظام بانکی هستند، بیان کرد:متاسفانه این افراد انتظارات و تقاضاهای نابه جایی از سیستم بانکی داشته و اما وقتی دیدند این تقاضا انجام نشده، به بیان برخی مطالب علیه بانکها پرداخته اند.

وی تاکید کرد: به واقع تکالیف مالایطاقی که به نظام بانکی تحمیل می شود، بانکها را مجبور کرده تا سیاست های را اتخاذ کنند که از سوی دیگر به مردم و مشتریان خُرد فشار وارد کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت باید روابط خود با بانکها را بازآرایی کند تا بانکها بتوانند خود را مجددا تقویت کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همواره ما تاکید بر این نکته داریم که بانکهای ما ناتراز هستند،تصریح کرد: این در حالی است که باز هم برای بانکها تکالیف ما لایطاقی تعریف می کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید اجازه دهیم تا بانکها خودشان را به اصطلاح به کاروان دنیا برسانند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت بانکداری ما از صنعت بانکداری دنیا عقب است، بیان کرد: باید کمک کنیم تا بانکها خودشان را به استانداردهای های صنعت بانکداری دنیا برسانند. همچنین تکالیفی که برعهده بانکها گذاشته می شود باید متناسب با منابع و ظرفیت هایشان باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تامین مالی روش های متعددی دیگری هم به غیر از بانکها وجود دارد، تاکید کرد: ما راه و روش های بهتری به غیر از بانکها در زمینه تامین منابع داریم؛ به واقع باید از مسیر بورس در این بخش به درستی استفاده کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بسیاری از هجمه ها و آمار و اطلاعات غلط درباره نظام بانکی متاثر از هجمه ها و تسویه حساب های شخصی افراد است.

کد خبر: ۲۲۵٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha