۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
زمینه حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت آب افزایش می‌یابد
با امضای تفاهم‌نامه جهاد آبرسانی و معاونت علمی؛

زمینه حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت آب افزایش می‌یابد

تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو و معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به امضا رسید.

به گزارش بازار، یادداشت تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو و معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ظهر امروز با هدف توسعه همکاری‌های مرکز جهاد آبرسانی با شرکت‌های دانش بنیان به امضا رسید.

در آئین امضای این تفاهم‌نامه که در حاشیه نمایشگاه آبادیران و در محل مصلی امام خمینی (ره) منعقد شد، "میثم جعفرزاده"، رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو با استقبال از توسعه همکاری‌ها میان این مرکز و معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: امید است در قالب این تفاهم‌نامه، همکاری‌های دوجانبه را در راستای توسعه و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در پروژه‌های محرومیت زدایی حوزه آبرسانی به روستاها پیش ببریم.

وی افزود: این تفاهم‌نامه بر احصای چالش‌ها و نیازهای صنعت آب با بهره‌گیری از کمک و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید دارد تا زمینه حضور شرکت‌های دانش‌بنیان را در صنعت آب افزایش دهد.

همچنین رضا اسدی فرد معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری نیز در این مراسم ضمن استقبال از همکاری با مرکز جهاد آبرسانی اظهار امیدواری کرد تا در سایه این تفاهم‌نامه بستر مناسبی برای حضور موثر و فعال شرکت‌های دانش بنیان در صنعت آب و پروژه‌های محرومیت زدایی وزارت نیرو فراهم شود.

گفتنی است روز چهارشنبه نیز پنل تخصصی با موضوع محصولات شرکت‌های دانش بنیان در پروژه‌های آبرسانی روستایی در محل نمایشگاه آبادیران توسط مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۲۵٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha