۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
 آیین‌نامه پرداخت وام به کارکنان بانک‌ها ابلاغ شد

آیین‌نامه پرداخت وام به کارکنان بانک‌ها ابلاغ شد

بانک مرکزی، آیین‌نامه پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک‌ها و شرکت‌های وابسته آن‌ها را ابلاغ کرد.

به گزارش بازار، بانک مرکزی در راستای اجرای تکالیف مقرر در قانون بودجه سال ۱۴۰۲، آیین‌نامه پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک‌ها و شرکت‌های وابسته آن‌ها را تدوین و ابلاغ کرد.

در متن این بخش‌نامه آمده است:

در اجرای تکالیف مقرر در جزء‌های (۳) و (۴) ذیل بند (ح) تبصره (۱۶) «قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور»، مبنی بر این‌که؛ «بانک مرکزی مکلف است حداکثر تا یک ماه پس از لازم‌الاجرا شدن این قانون، آیین‌نامه پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک‌ها و شرکت‌های وابسته آن‌ها را تدوین و ابلاغ نماید و سقف پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک‌ها و شرکت‌های وابسته به آن‌ها را که با نرخ پایینتر از نرخ مصوب شورای پول و اعتبار پرداخت می‌شود، مشخص نماید.»، به پیوست نسخه‌ای از «آیین‌نامه پرداخت تسهیلات به کارکنان مؤسسات اعتباری» مصوب جلسه مورخ ۰۸‌/۳‌/۱۴۰۲ هیأت عامل محترم بانک مرکزی برای استحضار ایفاد می‌گردد.

در خاتمه این بخشنامه آمده است، مراتب به قید تسریع و با لحاظ مفاد بخشنامه شماره ۱۴۹۱۵۳‌/۹۶ مورخ ۱۶‌/۵‌/۱۳۹۶ به تمامی واحدهای ذی‌ربط آن بانک‌/مؤسسه اعتباری غیربانکی ابلاغ شده و بر حسن اجرای آن نیز نظارت دقیق به عمل آید. ‌

آیین‌نامه پرداخت تسهیلات به کارکنان موسسات اعتباری

کد خبر: ۲۲۵٬۷۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • تقی زاده IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      0 0
      رسانه ها چرا ورود نمیکنند؟؟؟؟ چرا عدالت را کسی اجرا نمیکنند... مگر کارکنان بانکها چه می‌کنند که باید میلیاردی وام بگیرند ولی سایر کارمندان برلی یک میلیون تومان کاسه گدایی دست بگیرند و اینها حتی دربان یک بانک چند خانه و ماشین داشته باشد‌. چرا کسی ورود نمیکند؟؟؟؟
    • ناشناس IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      0 0
      چرا فقط کارمندان بانک!!!؟؟؟ ما بازنشستگان هر بانکی مراجعه میکنیم میگن وام فقط براساس معدل حساب قابل پرداخت هست
    • بحرانی پور IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      0 0
      بله وام مستاجری هیچ جا ندارن ولی کارکنان بانک دارن.برا مردم کمتر 23 درصد وام نیست برا کارکنان بانک دو درصد و بازپرداخت 30 ساله. هر ولادت یا مراسمی داخل تقویم باشه از 22 بهمن،سالروز ازادسازی خرمشهر و.....یه واریزی دارن.
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      0 0
      چرا برای معلمان وامی درنظر نمیگیرند؟ الان وضع تحت پوشش ها از کارمندان بهتر شده وام و مسکن و زمین و افزایش ۲۰ درصدی حقوق تحت پوشش ها ولی برای کارمندان هیچگونه وامی از پارسال نیست.چرا شرایط را برای کارمندان و معلمان و کارگران سخت نموده آند و هیچگونه تسهیلاتی برای معلمان و کارگران و کارمندان در نظر نمیگیرند؟