۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
صندلی هواپیما متعلق به همه مردم ایران است| وزیر راه نسبت به ادبیات نامناسب افراد واکنش نشان دهد
رئیس کمیسیون عمران مجلس:

صندلی هواپیما متعلق به همه مردم ایران است| وزیر راه نسبت به ادبیات نامناسب افراد واکنش نشان دهد

رئیس کمیسیون عمران مجلس در واکنش به اظهارات رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی مبنی اینکه اگر بلیط هواپیما گران نشود، عده‌ای ‌اتوبوس‌سوار، هواپیماسوار می‌شوند، گفت: مجلس با این گونه ادبیات مخالف است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضائی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در واکنش به اظهارات حاشیه ساز رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی مبنی اینکه اگر بلیط هواپیما گران نشود، عده‌ای ‌اتوبوس‌سوار، هواپیماسوار می‌شوند، گفت: در یکی از جلسات شورای عالی هواپیمایی با حضور وزیر راه و شهرسازی وقت، توافقی صورت گرفت که بر اساس آن نرخ بلیط هواپیما ۲۹ درصد افزایش پیدا کند. البته ما در کمیسیون عمران مجلس با این امر مخالف بودیم اما مسئولان وزارت راه و شهرسازی مسیر را به سمتی بردند که چنین اتفاقی رخ دهد.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما امروز برخی شرکت‌های هواپیمایی فراتر از مصوبه شورای عالی هواپیمایی، بلیط فروشی می‌کنند، که به هیچ عنوان قابل قبول نیست. مسیرهای که حدود یک ساعت پروازی است ۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد که خلاف قانون است. همچنین گروه بندی افراد جامعه و بیان مطالبی مانند اینکه " اگر بلیط هواپیما گران نشود، عده‌ای ‌اتوبوس‌سوار، هواپیماسوار می‌شوند" قابل قبول نبوده و ما در مجلس به صورت جدی با این ادبیات مخالف هستیم. انتظار داریم وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور به این گونه ادبیات واکنش نشان دهند؛ صندلی هواپیما متعلق به همه مردم ایران بوده و جز خدمات نظام است و مردم را نباید به هیچ عنوان تفکیک کنیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: تداوم نظارت‌های ضعیف و بی سر و سامانی در حوزه حمل و نقل هوایی با واکنش قاطع کمیسیون عمران را در پی خواهد داشت.

کد خبر: ۲۲۵٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha