۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
صرافی بینگ ایکس bingx فارکس بدون احراز هویت ایرانیان

صرافی بینگ ایکس bingx فارکس بدون احراز هویت ایرانیان

اکثر تریدرها و سرمایه گذاران در دنیای رمز ارها، با نام و خدمات صرافی بینگ ایکس bingx آشنا هستند. این صرافی در عرض 5 سال توانسته است به جایگاه برتر در دنیا دست پیدا کند.

به گزارش بازار، اکثر تریدرها و سرمایه گذاران در دنیای رمز ارها، با نام و خدمات صرافی بینگ ایکس bingx آشنا هستند. این صرافی در عرض ۵ سال توانسته است به جایگاه برتر در دنیا دست پیدا کند. حتی صرافی‌های معروف و مشهور مانند بایننس، کوکوین و کوینکس در رده‌های پایین‌تر و بعد از این صرافی قرار گرفته‌اند.

وقتی کاربران ایرانی از صرافی بایننس یکی یکی بیرون آمدند و به دنبال بستری شبیه به بایننس می‌گشتند، صرافی بینگ ایکس bingx توانست به راحتی جای خالی بایننس را برای آنها پر کند. این صرافی خدمات بسیار ویژه‌ای دارد که شاید مثل و مانند آن در کمتر صرافی وجود داشته باشد. شاید هم اصلا وجود نداشته باشد. این خدمات توانسته‌اند کاربران ایرانی و غیر ایرانی بسیاری را به سمت بینگ ایکس جذب کنند.

مادر این مقاله قصد داریم تا به معرفی صرافی bingx بینگ ایکس و خدمات و مزایای استفاده از آن بپردازیم. بر همین اساس چند پرسش مهم مطرح کرده‌ایم که احتمالا پرسش‌های شما نیز هست. در طول بحث، پاسخ تک تک این پرسش‌ها را دریافت خواهید کرد.

۱.     صرافی بینگ ایکس  bingx چه تاریخچه‌ای دارد؟ و برای کجاست؟

۲.     امکانات صرافی بینگ ایکس bingx کدام است؟

۳.  افتتاح حساب کاربری و انجام ترید در صرافی بینگ ایکس bingx چه مزایایی برای کاربران خود به همراه دارد؟

معرفی صرافی bingx بینگ ایکس

در سال ۲۰۱۸ و در زمانی که بازار کریپتوکارنسی‌ها در حال داغ شدن بود، صرافی بینگ ایکس bingx در سنگاپور تاسیس شد. این صرافی در همان ابتدای کار با نام صرافی bingbon آغاز به کار کرد که بعد از گذشت مدتی تصمیم گرفت نام خود را به bingx تغییر دهد. کاربران این صرافی در مدت زمان کمی، بسیار زیاد شدند. این صرافی شاید کمی از نظر ظاهر به صرافی بایننس شبیه باشد. برخی از ایرانی‌ها نیز به همین دلیل به این صرافی آمدند تا اینجا معاملات خود را انجام دهند. اما به طور قطع، خدمات و امکانات این صرافی شباهت چندانی به صرافی بایننس و سایر صرافی‌ها ندارد.

در عرض ۳ سال از گذشت تاسیس این صرافی، حجم معاملات ان روبه افزایش گذاشت. تا جایی که  بسیاری از صرافی‌های معروف حجم معاملات روزانه خود را در کانال میلیون دلار انجام می‌دادند اما صرافی بینگ ایکس bingx وارد کانال میلیارد دلار شده بود. حجم بالای گردش مالی در این صرافی، خبر از میل و رغبت کاربران برای انجام ترید و سرمایه گذاری می‌دهد. این میل و رغبت از سوی کاربران، باید از جایی منشاء گرفته شده باشد.

امکانات، ویژگی‌ها، مزایا و قابلیت‌های صرافی بینگ ایکس، به حدی چشمگیر و جذاب است که کاربران تمایل دارند در آن به معاملات خود بپردازند. بسیاری از تریدرهای معروف و حتی نهنگ‌های کریپتوکارنسی در صرافی بینگ ایکس حساب کاربری دارند. تمام اینها منجر به افزایش حجم معاملات روزانه در این صرافی شده است.

سایت معروف تریدینگ ویو در گزارشی اعلام کرد که در سال ۲۰۲۲ برای دومین سال پیاپی، این صرافی جزء بهترین‌ صرافی‌های دنیا شناخته شده است و همچنان از نظر حجم معاملات، پیشرو سایر صرافی‌ها است. این اتفاق فقط مربوط به سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ نیست. حتی در سال ۲۰۲۳ و همین اخیرا نیز، صرافی بینگ ایکس bingx پیشتاز تمام صرافی‌های دنیاست و با سرعت زیادی در حال فاصله گرفتن از سایر رقبای خود می‌باشد.

امکانات صرافی بینگ ایکس bingx

صرافی بینگ ایکس bingx فارکس بدون احراز هویت ایرانیان

صرافی بینگ ایکس امکانات مختلفی دارد که در اینجا به ذکر و توضیح برخی از آنها می‌پردازیم. برخی از این قابلیت‌ها در بین صرافی‌های معروف و مشهور، مشترک است و برخی نیز به صورت اختصاصی، فقط در انحصار صرافی بینگ ایکس bingx است.

·        Copy trading

این سیستم در صرافی بینگ ایکس به بهترین شکل ممکن اجرا می‌شود. شاید در بین تمام صرافی‌هایی که از این سیستم پشتیبانی می‌کنند، نتوانید صرافی را پیدا کنید که این سیستم مثل bingx ارائه کند. برای کار کردن در این صرافی بروکر ابتدا باید آموزش ثبت نام صرافی بینگ ایکس bingx را ببینید.

کپی تریدینگ سیستمی است که می‌توان آن را از طریق منوی اصلی بینگ ایکس،فعال کرد. بعد از فعال شدن این سیستم، کاربر می‌تواند با انتخاب تریدر مورد علاقه خود، تمام پوزیشن‌های فعال شده در معاملات او را برای خود کپی و عینا اجرا کند. این قابلیت در معاملات اسپات، فیوچرز و مارجین قابلیت اجرا شدن دارد. سیستم کپی ترید به کاربران تازه وارد این امکان را می‌دهد تا پیش از حرفه‌ای شدن بتوانند کسب سود کنند و سرمایه خود را از بین نبرند. البته کپی تریدینگ تنها مختص کاربران تازه وارد نیست. کاربران یمه حرفه‌ای و حرفه‌ای نیز می‌توانند از این قابلیت در جهت کسب سود، استفاده کنند.

·        ربات grid

امروزه ربات‌های معامله‌گر در حال گرفتن جای انسان‌ها هستند. این ربات‌ها مانند انسان تمام عملیات مربوط به سفارش گذاری، خرید یا فروش را به راحتی انجام می‌دهند. ربات گرید نام ربات تخصصی در صرافی بینگ ایکس bingx است که می‌تواند به جای کاربران، به راحتی به معاملات بپردازد. بسیاری از کاربران صرافی بینگ ایکس مشغله و درگیری‌های خاص خود را دارند و نمی‌توانند دائم بازار را کنترل کنند. به همین دلیل ممکن است برخی از فرصت‌های سود آور را از دست بدهند. ربات گرید، اجازه از دست رفتن این فرصت را نمی‌دهد.

سه حالت برای ربات گرید تعریف شده است که می‌توان به دلخواه یکی را انتخاب کرد. ربات گرید اسپات که در آن سقف و کف قیمت ارز مشخص شده و زمانی که قیمت ارز به کف نزدیک شود، ربات خرید می‌کند و زمانی هم که به سقف نزدیک شود، ربات به فروش اقدام می‌کند.

ربات گرید اینفینیتی، حالت دیگری از ربات است که اگر فعال باشد، در قیمت کف خریداری می‌کند اما تا زمانی که روند قیمت ارز مورد نظر، حالت صعودی داشته باشد، سفارش را متوقف نمی‌کند تا کاربر از این حالت، سود کسب کند. ربات فیوچرز هم نوع دیگری از حالت‌های این ربات اختصاصی است و برای معاملات آتی کاربرد دارد.

هیچ صرافی در دنیا، ربات اختصاصی خود را ندارد. تنها بینگ ایکس است که این قابلیت را دارا می‌باشد. در ضمن استفاده از این ربات، کاملا رایگان است.

·        معاملات اسپات، فیوچرز و مارجین

 در صرافی بینگ ایکس امکان سفارش گذاری در هر سه حالت نام برده شده وجود دارد و از ارزهای بسیار زیادی در هر سه، پشتیبانی می‌شود.

·        امکان معاملات جفت ارز فارکس

این قابلیت به طور اختصاصی مربوط به صرافی بینگ ایکس است و در هیچ صرافی دیگری وجود ندارد. در بینگ ایکس bingx می‌توان جفت ارزهای فارکس، کامودیتی‌ها، شاخص و سهام شرکت‌های مهم دنیا را به راحتی معامله کرد.

·        پشتیبانی از ارزهای مختلف و مهم دنیا

کمتر ارز دیجیتال یا جفت ارزی در دنیای بلاک چین و بازار فارکس وجود دارد که در صرافی بینگ ایکس  bingx لیست نشده باشد.

معاملات فیوچرز در بینگ ایکس

این روش معامله سراسر مزیت است. بسیاری از افراد دوست دارند وارد چالش پیش بینی شوند. چالش پیش بینی قیمت نیازمند دانش تحلیل تکنیکال نمودارهای قیمت، تحلیل آن چین و فاندامنتال است. انجام این معاملات می‌تواند کاربران را وادار به یادگیری بیشتر در این زمینه کند.

به غیر از این مزیت، مزایای دیگری در معاملات فیوچرز وجود دارد. کاربران می‌توانند در معاملات مشتق و فیوچرز، از اهرم استفاده کنند. اهرم لوریج در معاملات فیوچرز در صرافی بینگ ایکس تا ۱۵۰X برابر تغییر می‌کند و می‌تواند به همان اندازه سود ایجاد کند.

مزایای خرید و فروش در بینگ ایکس

یکی دیگر از مزایای خرید و فروش ارز دیجیتال در پلتفرم بینگ ایکس bingx، امکان خرید و فروش ارزهای بسیار زیادی است که در این صرافی لیست شده است. معمولا هر آلت کوینی که پا به عرصه وجود می‌گذارد، بعد از مدت کوتاهی در این صرافی لیست می‌شود. برای خرید و فروش ارز در این صرافی، کارمزدی که پرداخت می‌شود نسبت به سایر صرافی‌ها در حد مناسب و پایین است.

یکی از بخش‌های اصلی در این صرافی است. اگر کاربران برای اولین بار به این صرافی وارد شوند و قصد خرید ارز داشته باشند، می‌توانند از دو طریق اقدام کنند. اولین اقدام که قدیمی‌ترین روش در این صرافی است، خرید ارز با ارز دیگر یا تتر است. برای این کار باید یک صرافی داخلی را واسطه قرار داد و در آن با ریال اقدام به خرید تتر یا ارز دیجیتال دیگر کرد. سپس آن را از طریق کیف پول، به صرافی بینگ ایکس انتقال داد. سپس می‌توان با موجودی کیف پول اقدام به خرید ارزهای مورد نظر کرد.

صرافی بینگ ایکس از صرافی‌های بسیار معروف است که تا به امروز توانسته  نظر بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرها را به خود جلب کند. این صرافی از سال  ۲۰۱۸ در سنگاپور با ارائه امکانات بی نظیر خود در حوزه معاملات ارزهای دیجیتال، توانسته است حجم وسیعی از معاملات روزانه و گردش مالی سالیانه را از آن خود کند.

در بازار ارزهای دیجیتال، کمتر کاربر و معامله‌گری وجود دارد که این صرافی را نشناسد. روز به روز به تعداد کاربران این صرافی در حال افزوده شدن است و مسئولان آن، هر بار یک امکان و ویژگی‌ را به این پلتفرم اضافه می‌کنند.

مهم‌ترین مزایای ترید و سرمایه گذاری در صرافی بینگ ایکس bingx

صرافی بینگ ایکس bingx فارکس بدون احراز هویت ایرانیان

مزایای صرافی بینگ ایکس bingx از امکانات آن کاملا واضح و روشن است. هر چقدر که امکانات و ویزگی‌های یک صرافی بیشتر و بهتر باشد، مطمئنا می‌تواند مزایای بسیاری در پی داشته باشد.

برخی از مزایای مهم صرافی بینگ ایکس شامل موارد زیر است:

۱.     امکان بهره‌مندی از انواع معاملات اسپات و فیوچرز در این صرافی فراهم است.

۲.     امکان ترید اسپات به شکل limit و market

۳.     کارمزد معاملات در صرافی بینگ ایکس نسبت به سایر صرافی‌ها پایین‌تر است.

۴.  امکان خرید ارز با ریال به تازگی در این صرافی فراهم شده است و به راحتی می‌توان ارز ریال را به روش مستقیم یا همتا به همتا، بدست آورد.

۵.     امکان استفاده از سیستم کپی ترید برای کاربران، یکی از بزرگترین مزایای این صرافی است.

۶.     اهرم معاملاتی leverage در این صرافی تا عدد ۱۵۰X قابلیت تغییر دارد.

۷.  امنیت بالای صرافی بینگ ایکس در دنیای بلاک چین، زبانزد است و این صرافی لایه‌های امنیتی فوق العاده قوی و پیشرفته دارد.

۸.  افتتاح حساب کاربری در صرافی بینگ ایکس bingx نیازمند احراز هویت نیست. در واقع احراز هویت در صرافی بینگ ایکس اجباری نیست.

۹.  لیست شدن ارزها و جفت ارزهای بسیار زیاد در این صرافی، امکان معامله روی هر کدام را فراهم کرده است.

۱۰.کاربران ایرانی در این صرافی تحریم نیستند و آزادانه می‌توانند از بخش‌های مختلف آن، استفاده کنند.

۱۱.امکان اتصال صرافی به سایت تریدینگ ویو وجود دارد و از این طریق می‌توان با اندیکاتورهای مختلف، تحلیل تکنیکال انجام داد.

۱۲.امکان انجام معاملات دمو با پول مجازی vst و کاملا شبیه به فضای واقعی صرافی. می‌توان پی از انجام معامله از این طریق معامله را انجام داد و اگر منجر به سود شد، سریعا در فضای واقعی هم انجام داد.

۱۳.در بخش کپی تریدینگ صرافی بینگ ایکس، امکان ارتباط گیری و ایجاد شبکه اجتماعی گسترده از تریدرها وجود دارد. کاربران می‌توانند پوزیشن‌های تریدر مورد علاقه خود را کپی و اجرا کنند. همچنین می‌توانند دانش معاملاتی و پوزیشن‌های خود را در اختیار دیگران قرار داده و به عنوان یک تریدر، کسب کارمزد و درآمد از این طریق داشته باشند.

۱۴.باز کردن سایت صرافی بینگ ایکس برای کاربران ایرانی، نیاز به vpn ندارد. با اینکه سایت bingx.com از سوی ایران فیلتر شده است، اما می‌توان به راحتی وارد سایت bingx.pro شد که همان سایت اصلی بدون فیلتر است. آموزش های آنرا هم در سایت بینگ ایکس فارسی می توانید مشاهده کنید.

و کلام آخر

صرافی بینگ ایکس bingx و مزایای آن در حدی است که در کمتر از ۵ سال توانست به حجم بالایی از معاملات در روز برسد. گردش مالی این صرافی در مقایسه با صرافی‌های معروف، بسیار بیشتر از اینهاست و روز به روز در حال افزایش است. کاربردی و کاملترین آموزش صرافی بینگ ایکس bingx را ببینید و سپس از خدمات منحصر به فرد آن همچون خرید با ریال، بدون احراز هویت ایرانیان، هم صرافی و هم بروکر فارکس و ... استفاده نمایید.

کد خبر: ۲۲۵٬۴۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مخند IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      1 0
      به هیچ وجه عضو صرافی های بدون احراز هویت نشید عزیزان....