۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
معامله ۳۰ میلیون وات ساعت برق تجدید پذیر در بورس انرژی

معامله ۳۰ میلیون وات ساعت برق تجدید پذیر در بورس انرژی

مدیر عامل بورس انرژی گفت: بیش از ۳۰ میلیون وات ساعت برق تجدید پذیر در بورس انرژی ایران به ارزش ۶۱ میلیارد تومان معامله شد.

به گزارش بازار، علی نقوی مدیر عامل بورس انرژی افزود: این میزان برق، از ابتدای راه اندازی معاملات تالار برق سبز تا ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ معامله شده است که ارزش آن ارزش بالغ بر ۶۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود.

وی بابیان اینکه در هفته سوم خرداد نیز عرضه‌های با موعد تحویل مرداد ماه را در بورس انرژی خواهیم داشت اضافه کرد:در این مدت، نیروگاه‌های تجدید پذیر جدید هم، درخواست‌های پذیرش خود را به بورس ارسال کردند که بعد از تکمیل مدارک در هفته‌های آینده، به جمع عرضه کنندگان بورس اضافه خواهند شد.

مدیرعامل بورس انرژی در خصوص برنامه‌های آموزشی بورس انرژی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: با توجه به راه اندازی تالار برق سبز، آشنایی فعالان بازار با معاملات بازار برق را، با همکاری شرکت مدیریت شبکه برق ایران داریم.

وی گفت: همچنین در این مدت، دوره‌های آموزشی آشنایی با گواهی سپرده نفت خام را برگزار کردیم و جلساتی را با سرمایه گذاران بخش‌های مختلف برای بحث‌های تامین مالی، ایجاد صندوق‌های پروژه و معاملات نفت خام و فرآورده‌های نفتی در دست اجرا داریم.

کد خبر: ۲۲۵٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha