۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
 مشکلات پتروشیمی زنجان حل شده است
استاندار زنجان:

مشکلات پتروشیمی زنجان حل شده است

زنجان- استاندار زنجان گفت: مشکلات بزرگ پتروشیمی زنجان حل شده و با تامین اعتبار مورد نیاز فرایند پیشبرد آن در حال انجام است و تا پایان سال آینده به مرحله بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی عصر یکشنبه در دیدار با شماری از نمایندگان گروه های مردمی و جهادی شهرستان ایجرود، به تامین مالی شهرداری ها و دهیاری های استان از محل مالیات ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته بالغ بر هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های استان از این محل اختصاص یافت.

وی ابراز داشت: اختصاص این میزان اعتبار موجب توسعه فعالیت های عمرانی در شهرستان ایجرود شد.

استاندار زنجان بر لزوم ضرورت پیگیری مسایل و مشکلات از سوی مدیران شهرستانی تاکید کرد و گفت: خدمت رسانی باید به صورت مستمر باشد و مدیران جوابگوی مطالبات مردم باشند.

افشارچی با بیان اینکه مشکلات بزرگ پتروشیمی زنجان حل شده و با تامین اعتبار مورد نیاز فرایند پیشبرد آن در حال انجام است،تاکید کرد: امیدواریم این پروژه تا پایان سال آینده به مرحله بهره برداری برسد.پتروشیمی زنجان در حال پیشرفت است.

وی به پروژه چهار بانده کردن مسیر ارتباطی زرین آباد - بیجار اشاره کرد و گفت: این طرح نیز در دست اجرا بوده و تلاش ما افزایش سرعت پیشرفت این پروژه است.

کد خبر: ۲۲۵٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حقیقت IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      0 0
      خدا به شما مدیر انقلابی و مردمی خیر بدهد. انشالله با همت مرد بزرگی چون شما و اقای مدیری و همه مسولان شرکت پتروشیمی زنجان به زودی راه اندازی شود.