۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی سیلاب به راه‌های استان‌های تهران و ۴ استان کشور
معاون سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای خبر داد

خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی سیلاب به راه‌های استان‌های تهران و ۴ استان کشور

اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی سیلاب در روزهای گذشته به راه‌های استان‌های تهران، قزوین، البرز، گلستان و خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بخشی از تمهیدات آن سازمان را در خصوص سیلاب‌های اخیر در استان‌های تهران، البرز ،گلستان، قزوین و خراسان‌شمالی تشریح کرد و گفت: در مجموع سیلاب‌های اخیر به راه‌های استان‌های درگیر سیلاب یعنی فیروزکوه در استان تهران، قزوین، البرز، گلستان و خراسان شمالی بیش از ۲۰۰ میلیاردتومان خسارت وارد کرد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه با تلاش راهداران تمامی محورها بازگشایی شده است، از ارزیابی دقیق میزان خسارت‌ها در روزهای آتی خبر داد و افزود: مشکل اصلی سیل هفته گذشته مربوط به محور قدیم کرج -چالوس بود.

اکبری با یادآوری اینکه با افتتاح قطعه اول آزادراه تهران- شمال، ترافیک عمده جاده چالوس به آزادراه منتقل شد و از میزان ترافیک در جاده قدیم کاسته شد تصریح کرد: همین موضوع نیز میزان خسارت‌ها را در جاده قدیم کاهش داد.

گفتنی است، سیلاب هفته گذشته از ۱۸ خردادماه آغاز شد و تا جمعه برخی از استان‌ها را درگیر کرد که با تلاش راهداران تمامی محورها بازگشایی شد.

کد خبر: ۲۲۵٬۴۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha