۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
اطاعت از فرامین و دستورات مرکز ملی راهبری یک واجب سازمانی است
وزیر نیرو:

اطاعت از فرامین و دستورات مرکز ملی راهبری یک واجب سازمانی است

وزیر نیرو گفت: زمانی می توانیم در مدیریت برق کشور موفق باشیم که به صورت هماهنگ و یکپارچه عمل کنیم و این مهم فقط با وحدت فرماندهی مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور امکان پذیر است.

به گزارش بازار، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در همایش سراسری مدیران صنعت برق کشور با اشاره به مصوبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ هیئت دولت گفت: برای جلوگیری از تضاد در مدیریت‌های استانی و ملی لازم است این مصوبه اجرا شود.

وی در همین ارتباط افزود: این مصوبه دارای ۹ بند است که در بند اول آن تصریح شده "به منظورحفظ پایداری شبکه برق کشور در ایام گرم سال به تشخیص وزارت نیرو دستورات مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور برای تمامی مدیران و مشترکان برق لازم الاجراست و مدیران استانی موظفند ضمن ایجاد هماهنگی برای رعایت دقیق سهمیه برق ابلاغی مرکز ملی راهبری برق ایران از بروز هر گونه اختلال در بهره برداری از شبکه برق خودداری کنند. " که در واقع اطاعت از فرامین و دستورات مرکز ملی راهبری، یک واجب سازمانی است.

وزیر نیرو ادامه داد: یکی از تفاوت‌های تابستان ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰ این بود که با استفاده از ظرفیت مرکز ملی راهبری کشور برای مدیریت شبکه برق کشور، از اعمال نظرهای محلی و ناهماهنگ جلوگیری شد که امسال نیز این موضوع باید تقویت شود.

محرابیان افزود: در کشور فقط یک شبکه برق وجود دارد و پایداری آن در صورتی امکان پذیر است که تحت یک فرماندهی قرار گیرد.

کد خبر: ۲۲۵٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha