۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۱
۱۲۰۰میلیارد تومان برای روکش آسفالت آزاد راه زنجان- قزوین در نظر گرفته شده است
مدیرکل راهداری استان زنجان در گفتگو با بازار:

۱۲۰۰میلیارد تومان برای روکش آسفالت آزاد راه زنجان- قزوین در نظر گرفته شده است

زنجان- قزوینیان، مدیرکل راهداری استان زنجان گفت: طول آزادراه زنجان به قزوین زیاد است و یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای روکش آسفالت در نظر گرفته شده است.

جعفر قزوینیان در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طول آزادراه زنجان به قزوین زیاد است و یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای روکش آسفالت در نظر گرفته شده است،گفت: بهسازی ۲۱۰ کیلومتر باندهای رفت و برگشت آزادراه زنجان – قزوین ۲ تا ۳ سال زمان نیاز است و موضوع بهسازی و اصلاح رویه آزادراه زنجان – قزوین با برنامه‌ریزی انجام شده از سال گذشته برای انعقاد قرارداد با پیمانکار، اخذ اعتبار و احداث کارخانه جدید تولید آسفالت محقق شده است.

وی به وضعیت آزادراه زنجان – تبریز و وجود خرابی زیاد در سطح این محور اشاره کرد و بیان داشت: این محور کمامان در اختیار شرکت آزادراهی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در سفر رئیس‌جمهور به استان آذربایجان شرقی نیز پیگیر اخذ مجوز برای واگذاری این آزادراه از بخش خصوصی به دولت بودیم که پیشرفت زیادی داشت.

قزوینیان تاکید کرد: تا زمانی که آزادراه زنجان – تبریز در اختیار راهداری نباشد، اجازه هزینه برای آن را نداریم و با توجه به اینکه آزادراه در اختیار شرکت آزادراهی است و در خصوص اصلاح محور کوتاهی کرده، به شدت گله‌مند هستیم.

وی تأمین اعتبار را مهمترین چالش در بهسازی محورهای مواصلاتی دانست و گفت: اعتبارات برای راه‌های روستایی از منابع استانی و برای راه‌های اصلی از سازمان راهداری تأمین می‌شود و امسال تلاش داریم ۱.۵ تا ۲ برابر سال گذشته آسفالت‌ریزی در سطح جاده‌ها اتفاق بیفتد.

کد خبر: ۲۲۵٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • Um IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      4 1
      از این مبلغ انقد میخورن آخر سر هم ماسه میریزن میگن آسفالت کردیم