۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
بسیاری از دارایی‌های دولت بلااستفاده مانده است

بسیاری از دارایی‌های دولت بلااستفاده مانده است

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت باید مقدمات ورود به بحث مولد سازی را به درستی شناسایی کند تا مولد سازی دچار انحرافی همچون خصوصی سازی نشود.

به گزارش بازار، محسن زنگنه نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به الزامات پیرو اجرای صحیح مولد سازی دارایی‌های دولت بیان کرد: هم اکنون مسیری که دولت در زمینه مولد سازی دارایی‌های شروع کرده مسیر خوبی است.

وی تاکید کرد: دولت باید مقدمات ورود به این موضوع را به درستی شناسایی کند تا مولدسازی دچار انحرافی همچون خصوصی سازی نشود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مولدسازی یکی از پایه‌های اصلی اصلاح ساختار بودجه است، تصریح کرد: این مسئله نیز در جریان اصلاح ساختار بودجه در مجلس مدنظر قرار گرفت و دنبال شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از دارایی‌ها دولت بلااستفاده مانده و هیچ تاثیر در شرایط دولت ندارد، گفت: بسیاری از این دارایی‌ها می‌تواند آزاد و مولد شود و جای اوراق و بسیاری از مسائل مالی در کشور را بگیرد.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: به واقع تاخیر در اجرا طرح های دولتی هم هزینه‌های این بخش را افزایش می دهد و هم باعث استهلاک این بخش می‌شود که باید از آن جلوگیری کرد.

کد خبر: ۲۲۵٬۲۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha