۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
اقتصاد کشور به اقداماتی جدی و اورژانسی نیاز دارد
نماینده مردم اصفهان در مجلس:

اقتصاد کشور به اقداماتی جدی و اورژانسی نیاز دارد

مقتدایی، نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما تاب آوری ملی و جهش تولید در خوشه های صنعتی را ارتقا دهیم و نیازهای گلوگاهی شرکت های بزرگ را برطرف کنیم از اسارت نفتی خلاص می شویم.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، عباس مقتدایی اقتصاد گفت: در شرایط فعلی هیچ یک از مسئولین کشور و مردم از وضعیت اقتصادی کشور رضایت ندارند.

وی با اشاره به این که اقتصاد کشور به اقداماتی جدی و اورژانسی نیاز دارد، اظهار داشت: در این دوره از مجلس شورای اسلامی تعداد زیادی از نمایندگان متخصصان حوزه اقتصادی هستند.

نماینده منتخب مردم در دوره یازدهم مجلس اضافه کرد: مجلس جدید با تفکر انقلابی به دنبال حل مشکلات مردم است و قصد دارد تا معیشت شایسته ای را برای مردم ایجاد کند.

وی ادامه داد: ما قصد داریم با سرعت و جدیت و عالمانه و خردمندانه در مجلس فعالیت کنیم.

عباس مقتدایی عنوان کرد: مجلس جدید در کمتر از یک هفته فعالیت رییس بانک مرکزی و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور را احضار کرده و در مورد وضعیت فعلی توضیح خواسته است.

وی با اشاره به این که متاسفانه ما در برخی از مواقع در ساختار تصمیم گیری مشکل داریم، توضیح داد: موضوعاتی مانند مدیریت کسری بودجه و مدیریت بازار ارز و مهار رشد نقدینگی و تامین معیشت مردم و حمایت از اشتغال و تولید مهم ترین سرفصل هایی هستند که باید مورد توجه مجلس یازدهم قرار بگیرند.

این نماینده مجلس با اشاره به این که خوشبختانه متخصصین متعددی در ترکیب مجلس یازدهم حضور دارند، عنوان کرد: در حال حاضر چندین نفر برای ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس داوطلب شده اند و همگی شایستگی این جایگاه را دارند.
وی ادامه داد: اگر ما تاب آوری ملی و جهش تولید در خوشه های صنعتی را ارتقا دهیم و نیازهای گلوگاهی شرکت های بزرگ را برطرف کنیم از اسارت نفتی خلاص می شویم.

مقتدایی با اشاره به این که ما در فروش نفت با مشکلات متعدد مواجه می شویم، تصریح کرد: فروش اندک نفت می تواند برای ما فرصت باشد و اگر ما از این فرصت استفاده کنیم به طور جهشی به آرمان ها انقلاب اسلامی نزدیک می شویم.

وی اضافه کرد: انگیزه های نمایندگان مجلس در مسیر رفع موانع نباید کاهش پیدا کند و همیشه باید مراقب باشیم تا از هدف اصلی دور نشویم.

این نماینده مجلس تاکید داشت: ما در مجلس یازدهم به تولید ملی توجه بسیار ویژه ای خواهیم داشت و در همین راستا در تلاش هستیم تا کمیسیون تخصصی تولید ملی شکل بگیرد.

کد خبر: ۲۲٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha