۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
 عرضه‌های جدید خودرو در بورس کالا

عرضه‌های جدید خودرو در بورس کالا

خودروهای کشنده فاو، امپاور، کامیون فورس، کارا تک کابین و کارا دو کابین در روزهای آتی در بورس کالا عرضه می‌شوند.

به گزارش ایبِنا، خریداران برای انجام این معاملات باید کد بورسی داشته باشند. دریافت کد بورسی از طریق ثبت نام در سامانه سجام و انجام مراحل قانونی این فرآیند امکان پذیر است؛ لذا توصیه می‌شود خریداران چند روز کاری را برای این امور اختصاص دهند. در این معاملات اشخاص حقیقی و حقوقی مجاز به خرید و اعلام قیمت هستند.

کشنده فاو در بورس کالا عرضه می‌شود
کشنده CA ۴۱۸۰ مجهز به یک موتور ۶ سیلندر خطی، ۲۴ سوپاپ، با ظرفیت ۱۱۰۴۰ سی سی توربو شارژر ساخت شرکت Wuxi با سطح آلایندگی یورو ۴ و یک جعبه دنده ۱۶ سرعته MT برند ZF است. حداکثر قدرت تولید شده توسط این موتور معادل ۴۲۰ اسب بخار و حداکثر نیروی گشتاوری آن ۱۹۰۰ نیوتن متر است و این نیرو امکان حمل وزنی معادل ۴۲ تن را مهیا می‌سازد. این کشنده در کنار تمامی امکانات رفاهی و امنیتی خود مجهز به یخچال و دوربین ثبت وقایع نیز است.

سیبا موتور یکی از شرکت‌های تجاری گروه بهمن و نماینده انحصاری FAW در ایران است. وزارت صنعت، معدن و تجارت این شرکت را از نظر ارائه خدمات فروش و پس از فروش حائز رتبه برتر ارزیابی کرده است.

کشنده امپاور و کامیون فورس
کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار، خودرویی به راحتی سواری و با کاربری حمل بار است که به یک پیشرانه ۳۷۶۰ سی سی توربو شارژ با استاندارد آلایندگی یور و۵ مجهز است. از جمله امکانات رفاهی این کامیون بهره مندی از یک تخت خواب و امکان تبدیل صندلی‌های جلو به فضای خواب سرنشین دوم قابل بیان است.

کشنده امپاور BD ۵۰۰، مجهز به یک موتور ۱۱۸۰۰ سی سی توربو شارژ با سطح آلایندگی یورو ۵ است که قدرتی در حدود ۵۰۰ اسب بخار و نیروی گشتاوری معادل ۲۳۰۰ نیوتن متر را توسط یک گیربکس ۱۲ سرعته AMT مدل TRAXON از برند ZF که دارای یک ریتاردر ۵ حالته است به چرخ‌های محور عقب منتقل می‌کند و به این واسطه قادر به حمل وزن ترکیبی مجاز ۴۴ تن است.

عرضه کارا تک کابین و دو کابین در بورس کالا
بهمن موتور وانت کارا را در ۲۳ خرداد ماه به فروش می‌رساند. بر اساس تصمیم اخیر این شرکت، وانت کارا تک کابین ۲۰۰۰ cc و وانت دو کابین ۲۰۰۰ cc با روش بورس کالا فروخته می‌شود.

در این نوبت از فروش، قیمت پایه وانت کارا تک کابین ۴۰۷ میلیون تومان و قیمت پایه وانت کارا دو کابین ۴۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده و میزان پیش پرداخت نیز ۵۰ درصد قیمت پایه است.

خریداران برای انجام این معامله باید دارای کد بورسی داشته باشند که دریافت کد بورسی منوط به انجام مراحل قانونی آن در سامانه سجام و کارگزاری‌های مجاز است.

وانت کارا با فرمان هیدرولیک مجهز به پیشرانه؛ ۲ لیتری با سطح آلایندگی یور و۵ امکان تحمل وزن باری معادل ۱۰۰۰ کیلوگرم را فراهم می‌کند. این وانت از موتور ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ انژکتور بهره می‌برد.

بهمن موتور این وانت را با سیستم ترمز جلوی دیسکی و عقب کاسه‌ای با بهره گیری از تکنولوژی ترمز ABS+ EBD تولید می‌شود.

وانت کارا دارای ایربگ به جهت ایمنی راننده و استفاده از سیستم ضد سرقت ایموبلایزر در کنار سیستم تهویه مطبوع، وانتی ایمن و راحت برای راننده و سرنشین آن است.

کد خبر: ۲۲۴٬۹۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha