۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
توسعه خدمات سازمان شیلات ایران به جامعه صیادی در بنادر
رئیس سازمان شیلات ایران اعلام کرد

توسعه خدمات سازمان شیلات ایران به جامعه صیادی در بنادر

رئیس سازمان شیلات ایران از توسعه خدمات به جامعه صیادی در بنادر خبر داد و گفت: تداوم و ارتقای خدمت‌رسانی به صیادان و جامعه صیادی در دستور کار مدیران شیلاتی و سازمان شیلات کشور قرار دارد.

به گزارش بازار، سیدحسین حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به همراه معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و جمعی از مدیران شیلاتی سازمان و استان و جامعه صیادی در بازدید از بندر صیادی کوهستک استان هرمزگان، با اشاره به این که هرمزگان در صید و صیادی و فعالیت‌های شیلاتی در کشور از جایگاه ویژه‌ای بهره‌مند است، گفت: توسعه فعالیت‌های شیلاتی در سواحل مکران و ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و رشد تولید از برنامه‌های مهم در دست اقدام شیلات برای این منطقه است.

وی بنادر صیادی را نمادی از خدمت‌رسانی به جامعه صیادی خواند و گفت: تداوم و ارتقای خدمت‌رسانی به جامعه صیادی در دستور کار مدیران شیلاتی کشور قرار دارد و همه در مجموعه شیلات سراسر کشور خادم و خدمتگذار جامعه و فعالان شیلاتی به ویژه آبزی‌پروران و صیادان هستیم.

مدیرکل شیلات هرمزگان نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به وجود بالغ بر ۲۱۰ شناور صیادی شامل ۱۸۰ فروند قایق صیادی و حدود ۳۰ فروند شناور لنج صیادی در این بندر گفت: بندر صیادی کوهستک از بالغ بر ۹۰۰ نفر صیاد بهره‌مند است که بیانگر نقش مهم این بندر در صید و صیادی کشور دارد.

مسعود بارانی تصریح کرد: با توجه به موقعیت بندر صیادی کوهستک و همچنین ظرفیت‌های آن، این بندر توانسته به عنوان پشتیبان سایت‌های پرورش ماهی در دریا به خوبی عمل کند و در این زمینه گام‌های خوبی برداشته شده است.

گفتنی است؛ در این سفر، ضمن بررسی روند صدور مجوزهای صید و ثبت تردد شناورها، از دفتر صید بندر صیادی کوهستک بازدید شد.

کد خبر: ۲۲۴٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha