۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
رشد قارچ‌گونه بناهای غیرمجاز در سایه ضعف نظارت سازمان امور اراضی
نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس بیان کرد

رشد قارچ‌گونه بناهای غیرمجاز در سایه ضعف نظارت سازمان امور اراضی

طهماسبی، نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی، قصور و ضعف نظارت سازمان امور اراضی و شهرداری ها را در ساخت و سازهای غیرمجاز موثر دانست و گفت: تکمیل ساخت و سازها زمان بر است و به فوریت انجام نمی‌شود و اگر اراده جدی باشد اجازه تکمیل داده نمی‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، فرهاد طهماسبی با انتقاد از تداوم روند ساخت و سازهای غیرمجاز در کشور، گفت: این ساخت و سازها به صورت روزانه و شبانه زیر سایه ضعف نظارت دستگاه های مسئول در حال انجام است.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه بناهای غیرمجاز به صورت قارچ گونه رشد می‌کنند به عنوان مثال اگر کسی بخواهد حتی به صورت صوری ساخت و ساز کند در اولین فرصت سر و کله ماموران پیدا می‌شود و اگر توافق انجام و رشوه‌ای به مامور داده شود ساخت و ساز به آسانی انجام می‌شود.

وی با انتقاد از اینکه قصور و ضعف نظارت دستگاه‌های اجرایی باعث افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز شده است، تصریح کرد: تکمیل ساخت و سازها زمان بر است و به فوریت انجام نمی‌شود و اگر اراده جدی باشد اجازه تکمیل آنها داده نمی‌شود و از ساخت جلوگیری می‌شود.

طهماسبی یادآور شد: به طور قطع اگر سازمان امور اراضی و شهرداری‌ها نظارت مناسب را داشته باشند چنین ساخت و سازهایی مدیریت و کنترل می‌شود؛ تداوم این ساخت و سازها  قابل قبول نیست و باید با تشدید نظارت‌ها اجازه ساخت و ساز غیرمجاز به متخلفان داده نشود.

کد خبر: ۲۲٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha