۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲
سرمایه گذاری صنعتی در زنجان ۱۷۰ درصد رشد یافت
رئیس سازمان صمت زنجان:

سرمایه گذاری صنعتی در زنجان ۱۷۰ درصد رشد یافت

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان از رشد ۱۷۰ درصدی سرمایه گذاری صنعتی در استان طی دو ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از سازمان صنعت،معدن و تجارت استان، مجید گلشنی فرد در جلسه بررسی وضعیت صنایع استان، افزود: طی دو ماهه نخست سال جاری، میزان واحدهای صنعتی راه اندازی شده در این استان نسبت به مدت مشابه قبل ۴۳ درصد رشد یافته است.

وی ابراز داشت: در این مدت ۳۰ مورد پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی استان صادر شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲۱ مورد بوده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان، با اشاره به رشد سرمایه گذاری صورت گرفته در این مدت، یادآور شد: ۱۰ هزار و ۷۹۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری برای راه اندازی این واحدها صورت گرفته است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال بود.

گلشنی فرد تصریح کرد: یک هزار و ۸۹۴ نفر در این واحدها مشغول به کار شده اند و در مجموع اشتغالزایی صنعتی نسبت به سال گذشته ۶۰۰ درصد رشد داشته است.

وی گفت: ۱۶ واحد از واحدهای صنعتی راه اندازی شده در شهرستان زنجان قرار دارد که با سرمایه گذاری بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال زمینه اشتغالزایی هزار و ۳۶۸ نفر را فراهم کرده است.

کد خبر: ۲۲۴٬۶۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha