۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
عملیات اجرایی شهرک صنعتی پوشاک به زودی آغاز می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران:

عملیات اجرایی شهرک صنعتی پوشاک به زودی آغاز می شود

عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به ضرورت توجه به صنعت پوشاک از آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی پوشاک در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری تهران، حشمت الله عسگری در بازدید از واحدهای اقتصادی فعال در مجاورت شهرک صنعتی پوشاک اظهار داشت: اختلاف نظر موجود بین سازمان جهاد کشاورزی و شرکت شهرک‌های صنعتی استان در مورد احداث شهرک صنعتی پوشاک در چهارچوب ملاحظات آتی می‌باشد که با تدبیر بینابین و اطمینان خاطر به واحدهای اقتصادی جانبی مرتفع و به زودی تصمیم‌گیری نهایی ابلاغ می‌شود.
 
 وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی واحدهای صنفی تولیدی در استان تهران افزود: ساماندهی صنف پوشاک در بین ظرفیت‌های موجود استان جدی‌ترین مسئله است که به دلیل ارزبری بالا و ایجاد وابستگی در شرایط تحریم همچنین اشتغال و تولید در زمره اساسی‌ترین اولویت‌های حوزه اقتصادی استان است.
 
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران سپس با اشاره به مصوبه دولت و به ملاحظات زیست محیطی مبنی بر احداث این شهرک تصریح کرد: با تامین خواسته‌ها و جلب نظر واحدهای اقتصادی جانبی در ملاحظات آتی همچون عدم توسعه شهرک در آینده و عدم تغییر کاربری واحدهای مستقر در شهرک و اصلاح و تدوین ساختار شهرک در چارچوب استانداردها ضمن ایجاد احساس امنیت واحدهای فعال در مجاورت مجاورت شهرک؛ عملیاتی اجرایی شهرک صنعتی پوشاک به زودی آغاز می‌شود.
 
 عسگری همچنین خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی پوشاک در مساحتی به زمین ۶۰ هکتار در اراضی ۲۰۰ هکتاری تخصیص یافته به شهرک اجرا و زمینه اشتغال ۳۰۰۰ نفر و استقرار بیش از ۳۰۰ واحد صنایع گروه نساجی را فراهم می‌کند.
 

کد خبر: ۲۲٬۴۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha