۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۷
مشکلات صیادان آبادان رفع می‌شود| ارائه تسهیلات به صیادان
نماینده مردم آبادان در گفتگو با بازار:

مشکلات صیادان آبادان رفع می‌شود| ارائه تسهیلات به صیادان

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات صیادان این شهرستان به صورت کامل رفع می‌شود.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: برای رفع مشکلات جامعه پُرتلاش صیادان همواره پیگیری‌های متعددی انجام داده‌ام و طی روزهای اخیر نیز جلسه‌ای در اداره شیلات شهرستان آبادان با حضور فعالان این حوزه با محوریت بررسی مشکلات تعاونی‌ها و اتحادیه صیادی آبادان برگزار شد.

وی افزود: ارائه تسهیلات، پیگیری‌ اصلاح درگاه کسب و کار در حوزه شیلات برای رفع مشکل بارگذاری مدارک، توانمندسازی تعاونی‌ها از طریق ارائه تسهیلات و همچنین تعمیر و تجهیز شناورهای صیادی پیگیری شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقرر شد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره شیلات در راستای رفع مشکلات کامل جامعه صیادان نشست مشترک برگزار کنند.

مولوی عنوان کرد: استقرار دفتر اتحادیه صیادان در معاونت صید اداره شیلات آبادان، استانداردسازی اسکله‌های صیادی، ساماندهی جایگاه‌های سوخت، هماهنگی با کشور عراق برای صیدگاه‌ها و لایروبی اروندرود و انهار از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفت.

وی توضیح داد: مقرر شد مسئول امور تعاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای رفع کامل مشکلات صیادان به این شهرستان سفر کند.

عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و قطر گفت: در کارگروه توسعه شهرهای آبادان و خرمشهر حدود ۵۰۰ میلیارد تومان از مسئولیت اجتماعی در حوزه شیلات، صیادی و کشاورزی تخصیص داده شد.

کد خبر: ۲۲۴٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha