۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
۷۳ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید زنجان محقق شد
معاون امور بازرگانی سازمان صمت زنجان:

۷۳ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید زنجان محقق شد

زنجان - معاون امور بازرگانی سازمان صمت زنجان گفت: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ۷۳ درصد محقق شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، امیر علی مسیبی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل اتاق اصناف زنجان، با بیان اینکه ۱۴۵ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان برگزار شده است،گفت: یک هزار و ۵۶۲ مصوبه خروجی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بوده است.

وی اظهار کرد: در سال‌جاری ۸۶۲ مصوبه ستاد تسهیل زنجان بوده و ۶۵۲ مصوبه اجرا شده و مابقی در دست اقدام است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ۷۳ درصد محقق شده است.

مسیبی ابراز کرد: تمامی درخواست های واحدهای تولیدی در گروه کارشناسی ستاد تسهیل به خوبی بررسی می شود و در این استان هم به این مهم بیشتر توجه می شود.

وی افزود: افزایش نیافتن واحدهای غیر فعال در زنجان و افزایش تعداد بیمه شدگان اجباری در بین واحدهای تولیدی از نتایج خوب و مطلوب تحقق مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان است.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت زنجان ابراز کرد: اقدامات مناسبی در راستای رفع مشکلات واحدهای صنفی برای تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و سازمان ها تحت مدیریت صورت گرفته و امیدواریم این مهم بیشتر تقویت شود.

مسیبی گفت: با رفع مشکلات واحدهای صنفی می توانیم  اقدامات موثری را در ایجاد اشتغال در استان برداریم چرا که اصناف نقش موثری در اشتغال مقاوم دارند.

کد خبر: ۲٬۲۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha