۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
نقش‌آفرینی سازمان تات در تحقق امنیت غذایی

نقش‌آفرینی سازمان تات در تحقق امنیت غذایی

سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با دارا بودن ۲۱ موسسه، پژوهشگاه و مرکز ملی و نیز ۳۴ مرکز تحقیقات استانی در تحقق امنیت غذایی کشور نقش آفرین است.

به گزارش بازار، سید مجتبی خیام نکویی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در بازدید از مزارع تحقیقات بذر در کرج که صبح امروز با حضور سید محمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با دارا بودن ۲۱ موسسه، پژوهشگاه و مرکز ملی و نیز ۳۴ مرکز تحقیقات استانی در تحقق امنیت غذایی کشور نقش آفرینی می‌کند.

خیام نکویی با اشاره به معرفی ۱۱۵ رقم بذر زارعی و باغی توسط موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر در سال گذشته، تصریح کرد: این موسسه از نظر کمی و کیفی بر افزایش عملکرد محصولات کشاورزی موثر است که در نهایت باعث ارتقاء سلامت جامعه می‌شود.

وی یادآور شد: مجموعه‌ها و موسسات تحت پوشش سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی آمادگی دارند با اتکا به توانمندی‌های خود در صورت حمایت دولت گامی موثر در خودکفایی تولید محصولات راهبردی کشاورزی بردارند.

رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی بازدید عموم مردم از موسسات تحقیقاتی بخش کشاورزی را فرصتی برای آشنایی با ظرفیت‌های سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی دانست.

کد خبر: ۲۲۳٬۷۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha