۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
شهرک‌های صنعتی قم ظرفیت اقتصادی مهمی برای کشور است/ جذب سرمایه‌گذار خارجی در قم
استاندار قم تأکید کرد؛

شهرک‌های صنعتی قم ظرفیت اقتصادی مهمی برای کشور است/ جذب سرمایه‌گذار خارجی در قم

قم - استاندار قم گفت: وجود شهرک‌های صنعتی قم به دلیل قرارگرفتن در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران، ظرفیت اقتصادی مهمی برای کشور است که باید مورد حمایت قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، بهرام سرمست بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم که با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و معاون نهاوندیان معاون امور اقتصادی ریاست جمهوری در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، بیان کرد: در بحث شهرک‌های صنعتی از مسئولان ملی می‌خواهیم درباره اعطای مشوق‌ها و قیمت تمام شده زمین استان قم را حمایت کنند.

وی افزود: ما به شهرک‌های صنعتی اهمیت داده و به اندازه ظرفیت و توان خود در تأمین زیرساخت‌های آن تلاش خواهیم کرد.

استاندار قم با تأکید بر اینکه نباید فقط به منابع استانی تکیه کنیم، تصریح کرد: وجود شهرک‌های صنعتی قم در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران فرصت و ظرفیتی مناسب برای کشور خواهد بود که باید از این فرصت و ظرفیت اقتصادی بیشتر حمایت شود.

پیگیری برای سرمایه گذاری اتباع خارجی در استان قم

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقامت اتباع خارجی در قم، گفت: در حال پیگیری برای جذب سرمایه گذاری اتباع خارجی در استان قم هستیم و باید اتباع خارجی از فرصت اقامت خود در استان برای سرمایه گذاری استفاده کنند.

سرمست افزود: قم قابلیت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی را دارد و باید در برنامه‌های کلان کشوری نگاه ویژه‌ای به استان قم و ظرفیت‌های آن وجود داشته باشد.

کد خبر: ۲۲٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha