۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
سرمایه گذاری ۹ هزار میلیاردی در لرستان/ ۳۵ هزار واحد مسکونی ساخته و بازسازی شد
معاون استاندار لرستان:

سرمایه گذاری ۹ هزار میلیاردی در لرستان/ ۳۵ هزار واحد مسکونی ساخته و بازسازی شد

لرستان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: طی دو سال گذشته بیش از ۹ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان صورت گرفته است.

به گزارش بازار، گودرز امیری ظهر سه شنبه در سالن جلسات امور مالیاتی لرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال گذشته پنج هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی وارد استان و ۳۵ هزار واحد مسکونی ساخته و بازسازی شد اظهار داشت: طی دو سال گذشته بیش از ۹ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در لرستان صورت گرفت که می‌توان به پتروشیمی لرستان، سیمان ازنا، پالایشگاه پلدختر و سیمان دورود اشاره کرد.

وی با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در این چهار طرح سرمایه گذاری شده و ۷۰۰ نفر نیز مشغول به کار شده‌اند افزود: لرستان ظرفیت توسعه در بخش‌های مختلف را دارد که نباید مغفول بماند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد: در شرایط تحریم که صادرات و واردات با مشکل مواجه شده می‌توانیم با اتکا بر مالیات و رفع مفاسد به موفقیت دست یابیم.

وی با بیان اینکه می‌توانیم زمینه را برای وصول مالیات از طریق خود اظهاری با ایجاد انگیزه برای مودیان فراهم کنیم، گفت: با برنامه‌ریزی صحیح در دراز مدت مالیات منبع مهم کسب درآمد برای دولت خواهد بود.

کد خبر: ۲۲٬۳۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha