۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
معامله ۲.۸ میلیون تن انواع کالا در بورس کالا

معامله ۲.۸ میلیون تن انواع کالا در بورس کالا

در هفته نخست خرداد ۲ میلیون و ۸۶۵ هزار و ۵۷۴ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۲۷.۳ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد.

به گزارش بازار، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۲ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۱۵۷ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۱۸ هزار و ۷۲۳ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰ تن سیمان، ۶۰۰ هزار سنگ آهن، ۳۸۳ هزار و ۹۹۲ تن فولاد، ۱۵۸ هزار و ۶۰۰ تن آهن اسفنجی، ۸ هزار و ۸۹۰ تن مس، ۷ هزار و ۳۰۰ تن آلومینیوم، ۸۷۵ تن روی، ۵۰۰ تن چدن و ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

تالار کشاورزی نیز معامله ۴۰۰ کیلوگرم زعفران به ارزش ۱۲.۸ میلیارد تومان را تجربه کرد.

در هفته معاملاتی منتهی به ۵ خرداد، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۴۲۰ هزار و ۵۱ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۸ هزار و ۲۴۲ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۵۸ هزار و ۳۰۱ تن قیر، ۹۷ هزار و ۲۸ تن مواد پلیمری، ۷۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۳۹ هزار و ۷۰۲ تن مواد شیمیایی، ۲۷ هزار تن لوب کات، ۲۱ هزار و ۲۰۰ تن گوگرد، ۳ هزار و ۹۶۷ تن روغن پایه، ۵۰۰ تن فرآورده‌های نفتی، ۲۳۰ تن گازها و خوراک‌ها و ۲۰۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۳ هزار و ۳۶۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۳۰۳ میلیارد تومان بود.

کد خبر: ۲۲۲٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha