۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
موافقت سازمان برنامه و بودجه با طرح آزادراه «پل زال -چیلات- نجف اشرف»
استاندار ایلام خبر داد:

موافقت سازمان برنامه و بودجه با طرح آزادراه «پل زال -چیلات- نجف اشرف»

ایلام - استاندار ایلام با اشاره به برنامه های مسئولان برای توسعه راه های ارتباطی استان، گفت: امروز سازمان برنامه و بودجه کشور با طرح آزادراه «پل زال -چیلات- نجف اشرف» موافقت کرده است.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام ظهر امروز سه شنبه ۱۳ خرداد ماه در نشست مشترک مسئولان ارشد اقتصادی کشور و مدیران بانک های عامل در محل سازمان برنامه و بودجه ایلام در ارتباط با تفاهم نامه های پروژه مهم آزادراه پل زال چیلات نجف اشرف اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور ردیف اعتباری این پروژه را در بودجه سال ۹۹ درج کند.

وی تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور موافقت خود مبنی بر مشارکت در این طرح را اعلام و سرمایه گذار بخش خصوصی برای مشارکت در مناقصه توسط وزارت راه و شهرسازی تعیین شده است.

استاندار ایلام افزود: مطالعات اولیه طرح توسط وزارت راه و شهرسازی انجام شده و بانکهای عامل موافقت خود را مبنی بر مشارکت مستقیم اعلام کرده اند.

در این نشست همچنین مقرر شد وزیر راه و شهرسازی و استاندار ایلام با بانک مرکزی مذاکره و پس از دریافت مجوز و موافقت این بانک، مشارکت دیگر بانکها در این پروژه نیز عملیاتی شود و شرکت مذکور به ثبت برسد تا با تحقق این موضوع عملیات کلنگ زنی پروژه مهم پل زال چیلات و دهلران نجف اشرف توسط ریاست جمهور انجام شود.

کد خبر: ۲۲٬۲۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha