۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
 ایجاد شهرک صنعتی ترک ها در زنجان به مراحل پایانی خود رسیده است
استاندار زنجان:

ایجاد شهرک صنعتی ترک ها در زنجان به مراحل پایانی خود رسیده است

زنجان - حقیقی، استاندار زنجان به شهرک صنعتی ترک ها اشاره کرد و گفت: ایجاد شهرک صنعتی ترک ها در زنجان به مراحل پایانی خود رسیده و این استان برای استقرار شهرک صنعتی انتخاب شده است. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی ظهر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل شهرداری زنجان، به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در سال جهش تولید برنامه ریزی ها باید قابلیت عملیاتی شدن را داشته باشد.

وی اظهار کرد: تلاش تمام مدیران استان در دستگاه‌های مختلف برای تحقق جهش تولید است و از اوایل سال جلسات مربوط به شعار سال در استان تشکیل شده است. 

استاندار زنجان به اعمال تخفیف ۸۰ درصدی شهرداری زنجان در صدور پروانه احداث و طرح توسعه واحدهای تولیدی داخل شهر اشاره کرد و گفت: اعمال تخفیف از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان، بخشش جریمه میلیاردی واحدهای تولیدی توسط شهرداری که در پی اختلافات موجود بر سر زمین‌ها بوده نشان می‌دهد که تمام مسئولان آماده هر گونه همکاری برای کمک به تحقق جهش تولید هستند.

حقیقی تاکید کرد: یکی از سه پروژه بزرگ و اولویت‌دار استان زنجان که مصوبه آن از دولت اخذ شده، مربوط به شهرداری زنجان است که در اجرای این پروژه ها باید مدیریت لازم را داشته و جهادی کار کند.

وی افزود: مدیران مربوطه باید زمینه لازم را فراهم کنند تا آیین بهره‌برداری از این واحدها که قرار بود سال گذشته با حضور رئیس جمهور به بهره برداری برسد امسال با محوریت رئیس ‌جمهوری برگزار شود.

استاندار زنجان، ابراز داشت: استان زنجان به دلیل مازاد بودن ۷۰ درصد زمین‌های موجود در شهرک‌های صنعتی و در دسترس بودن ۵۰ درصد امکانات مرکز ثقل شمال‌غرب کشور است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در جذب سرمایه گذاری خارجی عملکرد و جایگاه خوبی در سطح کشور دارد، تصریح کرد: این استان سرمایه‌گذاران خارجی را نیز جلب کرده و ۱۸ درصد سرمایه‌گذاری خارجی کشور در سال گذشته متعلق به این استان است. 

استاندار زنجان به شهرک صنعتی ترک ها اشاره کرد و افزود: ایجاد شهرک صنعتی ترک ها در زنجان به مراحل پایانی خود رسیده و این استان برای استقرار شهرک صنعتی انتخاب شده است. 

حقیقی بر استفاده از نیروهای بومی در استان تاکید کرد و افزود: باید مدیران برای فعال کردن واحدهای تولیدی تلاش بکنند. 

کد خبر: ۲۲٬۲۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha