۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
طرح تشدید نظارت بر بازار خودرو در سمنان آغاز شد/ بازار خودرو زیر ذره‌بین بازرسان
سرپرست سازمان صمت سمنان:

طرح تشدید نظارت بر بازار خودرو در سمنان آغاز شد/ بازار خودرو زیر ذره‌بین بازرسان

سمنان- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار خودرو در سمنان خبر داد و گفت: هرگونه اختصاص فضا برای احتکار و دپوی خودرو جرم است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل پیش از ظهر سه‌شنبه در دومین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان به میزبانی این سازمان اظهار داشت: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار خودرو در استان سمنان اجرایی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هرگونه اختصاص فضا برای احتکار و دپوی خودرو جرم است، به مالکان انبارها و نمایندگی‌ها درباره احتکار خودرو هشدار داد و گفت: شریک جرم محتکران و سودجویان نشوید.

کاهش التهاب بازار در دستور کار است
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه هرگونه تحویل خودرو به خریداران منوط به الصاق پلاک بر روی خودرو است، تصریح کرد: بازار خودرو زیر ذره‌بین بازرسان این سازمان رصد و پایش می‌شود.

تشنه دل با اشاره به‌ضرورت عدم پذیرش خودروهای بدون پلاک در پارکینگ‌ها و انبارها بیان کرد: در صورت وجود و رؤیت خودروهای فاقد پلاک به‌عنوان دپو و احتکار تلقی می‌شود و به‌عنوان معاونت و شراکت در تخلف به مراجع تعزیری معرفی خواهند شد.

وی اضافه کرد: این طرح نظارتی با توجه به شرایط حاکم بر بازار و ضرورت ساماندهی موضوعات مرتبط با خودرو در سطح بازار برای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و کاهش التهاب بازار و همچنین جلوگیری از دپوی خودروهای خریداری‌شده در سطح استان اجرا می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه نمایندگی‌ها از تحویل خودروی بدون پلاک و یا تحویل دستی پلاک به خریداران خودداری کنند، یادآور شد: عموم مردم استان سمنان در صورت مشاهده دپوی خودرو صفرکیلومتر و بدون پلاک در پارکینگ‌ها و حاشیه شهر مراتب را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در میان بگذارند.

کد خبر: ۲۲٬۲۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha