۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
فعال شدن گزینه ویرایش پیام ارسالی برای پیام رسان واتس اپ

فعال شدن گزینه ویرایش پیام ارسالی برای پیام رسان واتس اپ

شرکت متا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که قصد دارد امکان ویرایش پیام های ارسالی برای کاربران پیام رسان «واتس اپ» را راه اندازی نماید.

به گزارش بازار؛ شرکت متا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که قصد دارد امکان ویرایش پیام های ارسالی برای کاربران پیام رسان «واتس اپ» را راه اندازی نماید.

بر اساس این بیانیه، کاربران واتس اپ قادر خواهند بود به مدت حداکثر ۱۵ دقیقه پس از ارسال پیام، نسبت به ویرایش آن اقدام نموده و که البته پس از گذشت این زمان، دیگر امکان ویرایش برای آنها وجود نخواهد داشت.

گفته می شود این قابلیت قرار است طی چند هفته آینده برای کاربران واتس اپ فعال شود و تمامی کاربران امکان استفاده از آن را خواهند داشت. کاربران همچنین باید توجه داشته باشند که در صورت ویرایش پیام در واتس اپ، درست مانند پلتفرم تلگرام، اعلان «ویرایش شده» در کنار متن پیام آنها نمایش داده خواهد شد.

برای ویرایش پیام ارسالی خود کافی است انگشت خود را روی پیام نگه داشته و از منوی باز شده، گزینه ویرایش (Edit) را انتخاب نمایید. واتس اپ می گوید این قابلیت را برای آسایش بیشتر کاربران فعال خواهد ساخت.

لازم به ذکر است، در حال حاضر تنها راه ویرایش پیام های واتس اپی، پاک کردن و نوشتن مجدد آنها است که در اینصورت اعلان «پیام پاک شده» از سوی فرستنده برای گیرنده ارسال خواهد شد.

پیش از این، سرویس های دیگری همچون سیگنال و توئیتر نیز این قابیلت را برای کاربران خود فعال کرده اند که البته در مورد توئیتر، این قابلیت مختص استفاده کاربران دارای تیک آبی خواهد بود.

کد خبر: ۲۲۲٬۴۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha