۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
اتریوم شانس بیشتری برای پیشرفت دارد| احتمال پشت سر گذاشتن بیت کوین توسط اتر!
پیش بینی ChatGPT از آینده بیت کوین و اتریوم

اتریوم شانس بیشتری برای پیشرفت دارد| احتمال پشت سر گذاشتن بیت کوین توسط اتر!

ربات هوشمند ChatGPT مایکروسافت آینده پنج ساله بیت کوین و اتریوم را پیش بینی کرده و اعلام کرد که خرید اتریوم منطقی تر از بیت کوین به نظر می رسد.

به گزارش بازار؛ روی کار آمدن هوش مصنوعی و همه گیری آن طی ماه های اخیر، اذهان عمومی جهان را تا حد زیادی به خود مشغول کرده و هر روزه شاهد انتشار پاسخ های هوش مصنوعی به سوالاتی هستیم که انسان ها علاقه زیادی به شنیدن آن دارند.

اخیرا از قدرتمندترین سامانه هوشمصنوعی در جهان یعنی ChatGPT پرسیده شده که آینده بیت کوین در پنج سال آینده چگونه خواهد بود و اینکه چت جی پی تی برای سرمایه گذاری اتریوم را انتخاب خواهد کرد یا بیت کوین.

«چت جی پی تی» در پاسخ به این سوال آورده است: موضوع صنعت ارزهای دیجیتال موضوع بودن یا نبودن است و این دسته از دارایی ها، جوامع را در برابر یکدیگر قرار خواهند داد؛ مواجهه ای که تاکنون نظیر آن دیده نشده است. درست است که بیت کوین از زمان پیدایش، رهبر پیشتاز بازار بوده است، اما چند سال پیش چه کسی فکر می کرد که رمزارز دیگری بتواند ۴۰ درصد بازار بیت کوین را به خود تخصیص دهد؟ با این حساب، امروز متعلق به اتریوم است!

در ادامه سوالات مطرح شده از چت جی پی تی، از این ربات هوشمند پرسیده شده که آیا قیمت اتریوم می تواند طی پنج سال آینده بیت کوین را پشت سر بگذارد؟ پاسخ ChatGPT به این سوال دو پهلو بود. این ربات هوشمند پاسخ داد: مشخص نیست و این موضوع به عوامل زیادی از جمله میزان پذیرش عمومی اتریوم بستگی دارد.

کد خبر: ۲۲۲٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha