نحوه مشارکت بخش خصوصی در چهارمین نمایشگاه شهر هوشمند بررسی شد
با حضور اعضای کارگروه اینترنت اشیا اتاق ایران؛

نحوه مشارکت بخش خصوصی در چهارمین نمایشگاه شهر هوشمند بررسی شد

اعضای کارگروه اینترنت اشیا کمیسیون کسب و کارهای دانش بنیان اتاق ایران خواستار اثبات جایگاه تصمیمسازی تشکل‌های تخصصی به عنوان محور اصلی رویداد شهر هوشمند شدند.

به گزارش بازار، نشست کارگروه اینترنت اشیا کمیسیون کسب‌وکارهای دانش بنیان اتاق ایران با دستور جلسه برگزاری رویدادی تخصصی با هدف رساندن صدای بخش خصوصی به نهادهای تصمیم‌ساز برگزار شد. میثم صالحی نایب رئیس کارگروه، با اشاره به این دستور جلسه، از سایر اعضا درخواست کرد نظرات خود را نسبت به کم و کیف برگزاری این رویداد ارائه دهند.

با توجه به برگزاری چهارمین کنفرانس و نمایشگاه شهر هوشمند از ۱۱ تا ۱۳ تیر و ارتباطات اعضا با شورای راهبری این رویداد، از سوی اعضا پیشنهاد شد برای استفاده حداکثری از فضای رسانه‌ای در حاشیه نمایشگاه شهر هوشمند نشستی در قالب پنل تخصصی با حضور نمایندگان بخش خصوصی و نهادهای تصمیم‌گیر در حوزه فناوری اطلاعات و هوشمندسازی به ویژه اینترنت اشیا برگزار شود.

اعضا به اتفاق تاکید کردند محوریت این رویداد باید اثبات جایگاه تصمیمسازی تشکل‌های تخصصی به عنوان نمایندگان بخش خصوصی باشد.

افزون بر این مقرر شد در خصوص عنوان و محورهای پیشنهادی قابل طرح در پنل تخصصی، تصمیم‌گیری نهایی صورت گیرد. حمایت‌های حاکمیتی از بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های اینترنت اشیا، تبیین نقش عوامل دخیل بر حوزه شهر هوشمند، نظام حکمرانی هوشمند و شهروند رضایتمند / شهروند خوشحال از جمله محورها و کلیدواژه‌های پیشنهادی ارائه شده در جلسه بودند.

کد خبر: ۲۲۲٬۳۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha