۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
۱۰۰ واحد تولیدی مازندران همچنان در تملک بانک هستند
معاون استاندار مازندران مطرح کرد:

۱۰۰ واحد تولیدی مازندران همچنان در تملک بانک هستند

ساری - معاون هماهنگی امور اقتصادی مازندران با بیان اینکه هنوز ۱۰۰ واحد تولیدی استان در تملک بانک قرار دارند،گفت: با تلاش ستاد تسهیل و رونق تولید، از تعطیلی واحدهای بحرانی و مجموعه های بزرگ تولیدی نظیر نکاچوب در استان جلوگیری شده است.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به شناسایی واحدهای بحرانی و دارای مشکل تولیدی در مازندران اظهار داشت: صنایع چوب و کاغذ، نکا چوب از جمله واحدهای بزرگ و بحرانی هستند که با همت و تلاش مسئولان و برپایی جلسات رونق تولید و غیره، ازتعطیلی آن جلوگیری شده است.

وی با اشاره به شناسایی واحدهای فعال، راکد و بحرانی در مازندران گفت: تاکنون ۹۹ واحد راکد به چرخه تولید بازگشتند و با حمایت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و تاکید ویژه مبنی بر اقدامات کلینیکال در شهرک ها و نواحی صنعتی سبب شد تا روند روند تملیک واحدهای تولیدی در استان متوقف شود.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۰ واحد تولیدی در تملک بانک قرار دارند و تلاش داریم در قالب اقاله سرمایه گذارانی را جذب کنیم تا این واحدها از تملک خارج شوند.

خیزیان پور با بیان اینکه اجرای هفت شاخص و اولویت اقتصادی برای رونق بخشی به تولید در دست اقدام است، گفت: تکمیل طرح های بالای ۶۰ درصد پیشرفت مانند مجموعه کشتارگاهی ساوانا با همت کارگروه اقتصادی انجام شده است.

وی از ساخت یک پایانه بزرگ تولیدی و کشاورزی به ظرفیت ۳۴۰ هزار تن خبر داد و گفت: مجموعه اقدامات اقتصادی و رفع موانع تولید سبب مشارکت ۴۳ درصدی اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری در استان شده است.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر توسعه کشت گلخانه ای ادامه داد: یک واحد گلخانه کشت هیدروپونیک در جویبار در آستانه بهره برداری است که در تولید محصولات آن از ذخیره سازی قطره های باران استفاده می شود.

کد خبر: ۲٬۲۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha