۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
ضرورت آموزش مردم برای ورود به بازار بورس
استاندار زنجان تاکید کرد:

ضرورت آموزش مردم برای ورود به بازار بورس

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان بر ضرورت آموزش مردم برای ورود به بازار بورس تاکید کرد و گفت: متاسفانه عموم مردم اطلاعات کافی از بازار بورس ندارند.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه مردم زنجان استقبال خوبی از بازار بورس داشته‌اند، گفت: متاسفانه خیلی از مردم اطلاعات کافی از بازار بورس ندارند و بدون توان علمی از بازار بورس وارد این عرصه می شوند.

وی برلزوم ارائه آموزش بازار بورس به مردم تاکید کرد و یادآور شد: زنجانی‌ها در بازار بورس فعال هستند و باید آموزش کافی و لازم را ببینند.

استاندار زنجان گفت: متاسفانه برخی از مردم بدون داشتن اطلاعات کافی از بازار بورس وارد این عرصه می شوند و به علت نبود آگاهی دچار مشکلات اقتصادی فراوانی می شوند که باید جلوی این مشکلات را گرفت.

حقیقی تاکید کرد: مردم برای ورود به بازار سرمایه به هیچ عنوان اقدام به فروش مسکن و خودروی خود نکنند و متاسفانه خیلی از افراد اقدام به این کار کردند.

وی افزود: افراد جدیدالورود به بازار بورس به تنهایی نسبت به خرید و فروش سهام اقدام نکنند و  برای سرمایه‌گذاری، از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌های تحت  سازمان بورس و اوراق بهادار  اقدام کنند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه طی هفته آینده مدیران بانک‌های کشور در استان حضور خواهند داشت، افزود: باید پروژه‌های مربوط به بانک و پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی مشخص شود.

حقیقی یاد آورشد: پروژه های قابل اجرا در سال جهش تولید باید اولویت بندی شود تا جهش تولید در عمل محقق شود.

کد خبر: ۲۲٬۲۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha