۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
پاسخ ایران خودرو درباره تاکسی‌های دپو شده

پاسخ ایران خودرو درباره تاکسی‌های دپو شده

تاکسی‌هایی که با عنوان احتکار این شرکت مطرح بودند، دارای مالکان مشخص هستند و به زودی با طی مراحل قانونی، به صاحبان آن‌ها واگذار می‌شوند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، کیانوش پورمجیب، گفت: تاکسی‌هایی که در چند روز اخیر با عنوان احتکار در یکی از نمایندگی‌های این شرکت مطرح شده بودند دارای مالکان مشخص هستند و این تاکسی‌ها بزودی با طی مراحل قانونی، به صاحبان آن‌ها واگذار می‌شوند.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول شرکت ایران خودرو افزود: تاکسی‌های موجود در نمایندگی این شرکت در حال تکمیل فرایند استانداردها و بحث‌های مهندسی نرم افزاری بودند و ظرف یک هفته آینده با اخذ تاییدیه از مراجع ذیربط شماره گذاری، و به مرور با هماهنگی تاکسیرانی تهران تحویل مشتریان خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است که این خودروها نمی‌تواند مشمول احتکار باشد چراکه تمام این خودروها دارای مشتریان از پیش تعریف شده است و خودروها به مشتریان مشخصی تخصیص یافته است و پس از طی مراحل تاییدیه نرم افزاری، تحویل مشتریان خواهد شد.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو همچنین در خصوص خروج خودروهای بدون پلاک از کارخانه نیز گفت: با توجه به اینکه خودروسازان مکلف شده اند از خروج خودرو بدون پلاک از درب کارخانه ممانعت کنند، قطعا خودروهای مذکور مربوط به قبل از تاریخ دوازدهم است که طبق رویه عادی آن زمان از کارخانه خارج شده است و از امروز به بعد، در تهران هیچ خودرویی خارج از چارچوب این توافق بدون پلاک خارج نمی‌شود ضمن اینکه در شهرستان‌ها نیز این آمادگی را داریم که این مصوبه را اجرایی کنیم.

کد خبر: ۲۲٬۲۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha