۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶
کاهش ۱۲درصدی دریافت کنندگان بیمه بیکاری در زنجان/ نرخ مشارکت اقتصادی به ۴۹درصد رسید
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

کاهش ۱۲درصدی دریافت کنندگان بیمه بیکاری در زنجان/ نرخ مشارکت اقتصادی به ۴۹درصد رسید

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: طی سال ۹۷ به سه هزار و ۳۴۱ نفر در استان بیمه بیکاری پرداخت می‌شد که در سال ۹۸ با ۱۲ درصد کاهش به دو هزار و ۹۴۶ نفر رسیده است. 

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار، با یادآوری اینکه طی سال ۹۷ به سه هزار و ۳۴۱ نفر در زنجان بیمه بیکاری پرداخت می‌شد، از کاهش ۳۰۰ نفری این تعداد در سال ۹۸ خبر داد و افزود: تعداد این افراد به دو هزار و ۹۴۶ نفر رسیده است. 

وی با بیان اینکه استان زنجان در نرخ مشارکت اقتصادی رتبه خوبی دارد، گفت: این استان در سال گذشته رتبه اول نرخ مشارکت اقتصادی در سطح کشور را به خود اختصاص داد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان تاکید کرد: ارتقای نرخ مشارکت اقتصادی در استان نشان می دهد واحدهای تولیدی تعطیل فعال شدند و واحدهای تولیدی زیادی هم به بهره برداری رسیدند. 

یوسفی افزود: نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان به ۴۹.۱ درصد رسیده است و امیدواریم در سال جاری با بهره برداری شش واحد تولیدی بزرگ نرخ مشارکت اقتصادی ارتقا یابد. 

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس تعدادی از افراد بیکار شدند که در این راستا هفت هزار و ۲۲۹ نفر در زنجان برای بهره مندی از بیمه بیکاری در سامانه وزارت کار نام نویسی کرده اند که از این تعداد شش هزار و ۲۵۱ نفر مشمول بیمه بیکاری شدند. 

کد خبر: ۲۲٬۱۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha