۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
‍ ۲۵ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر در استان مرکزی رسیدگی شد
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

‍ ۲۵ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر در استان مرکزی رسیدگی شد

اراک- معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از رسیدگی به ۲۵ پرونده تخلف شرکت های حمل و نقل بار و مسافر در استان در کمسیون ماده ۱۲ خبر داد.

علی امیری خورهه در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به گزارش کمیسیون ماده ۱۲ استانی مبنی بر تخلفات شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر در دو ماهه نخست سال ۹۹ بیان کرد: در این راستا طی فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری ۲۵ مورد پرونده تخلف این شرکت‌ها در دو جلسه کمیسیون ماده ۱۲ با حضور اعضای کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: به استناد قوانین و مقررات مربوطه با حضور نمایندگان شرکت ها و نماینده انجمن‌ شرکت‌های حمل و نقل جوانب تخلفات مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و نسبت به صدور رای اقدام شد.

امیری با اشاره به اینکه آراء صادره در سامانه مدیریت شرکت‌های حمل و نقل بارگذاری می‌شود، گفت: عمده تخلفات صورت گرفته طی دو ماهه نخست سال ۹۹ شامل اضافه تناژ، عدم مهار مناسب بار، عدم دریافت بارنامه، اختلافات اخذ کمیسیون بار با راننده و صاحب کالا می‌باشد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان داشت: کمیسیون ماده ۱۱ نیز مربوط به رسیدگی به تخلفات رانندگان ناوگان عمومی بار و مسافر برون شهری است که از ابتدای سال تاکنون به ۵۵ مورد تخلف رانندگان رسیدگی شده است که ۴۵ مورد رای کمیسیون دائر بر تذکر و تعلیق کارت هوشمند صادر شده و ۱۰ مورد مربوط به پرونده استان‌های دیگر جهت تکمیل پرونده و مدارک عودت داده شده است.

کد خبر: ۲۲٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha