۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
۳ روز تو دبی حتما اینجاهارو ببین

۳ روز تو دبی حتما اینجاهارو ببین

دبی طیف کاملی از فعالیت‌ها و جاذبه‌ها را تقریباً برای هر سنی ارائه می‌دهد.

۳ روز تو دبی حتما اینجاهارو ببین

دبی طیف کاملی از فعالیت‌ها و جاذبه‌ها را تقریباً برای هر سنی ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید در پیست اسکی سرپوشیده باشید یا موج‌سواری در پالم جمیرا را انجام دهید، حتما به دبی سفر کنید. همچنین اگر از دوستداران خرید هستید، فرصتی برای گشت‌وگذار در برخی از مجلل‌ترین فروشگاه‌های جهان در دبی برای شما فراهم است. برای لذت بردن از غذاهای درجه یک دنیا نیز دبی بهترین مکان است. در این نوشته از سفرمارکت به شما می‌گوییم که در یک برنامه ۳ روزه در دبی چه فعالیت‌هایی انجام دهید.


 

۱. اتوبوس گردشگری دبی یا هاپ آن هاپ آف (Hop On Hop Off)

روزتان را هر چه زودتر شروع کنید و در اتوبوس بزرگ دبی بنشینید. در حالی که این اتوبوس روباز در حال عبور از خیابان‌های دبی است، منظره‌ای از بالا از شهر خواهید داشت. راهنمای اتوبوس تاریخچه جالب و حکایات سرگرم‌کننده هر مکان را به شما ارائه می‌دهد. شما این شانس را خواهید داشت که بیش از ۴۰ نقطه دیدنی مختلف را در تور ۹ ایستگاهه اتوبوس ببینید. برج خلیفه، سوق مدینات، نخل، دبی مارینا و غیره از مهم‌ترین جاذبه‌های این تور است.


 

۲. اسکی دبی

دیدنی بعدی پیست اسکی دبی است که می توانید همراه با تور دبی تجربه کنید. این پیست بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده خاورمیانه و اولین پیست دارای نشان الماس سیاه سرپوشیده جهان است. وجود چنین پیستی در وسط بیابان عجیب است. با این حال در دبی چیزهای شگفت‌انگیز دیگری نیز خواهید یافت. این مکان شگفت‌انگیز دارای پنج پیست اسکی با شیب‌ها و دشواری‌های مختلف، سورتمه، یک غار یخی و یک منطقه مخصوص پنگوئن‌های زنده است (پنگوئن‌های امپراتور و جنتو به طور دوره‌ای در پیست‌ها پرسه می‌زنند، البته دور از اسکی‌بازان). حتی اگر قبلاً اسکی یا اسنوبرد تمرین نکرده‌اید، در پیست اسکی دبی دوره‌هایی برای تازه‌کارها و مبتدیان ارائه می‌شود.


 

۳ روز تو دبی حتما اینجاهارو ببین


 

۳. کشتی شام دوبی در نهر دبی

یک راه عالی برای تکمیل اولین روز خود در دبی، یک سفر دریایی لذت‌بخش با کشتی‌های Dhow است. این کشتی‌ها را در سراسر منطقه خواهید دید. سفر دریایی شام بر روی یکی از این کشتی‌ها یک گزینه سرگرم‌کننده است. شگفتی و هیجان گشت‌وگذار در این کشتی‌ها را با آرامش و سرگرمی یک بوفه شام ۵ ستاره تکمیل کنید. در این سفر دریایی دو ساعته، در امتداد نهر جذاب دبی حرکت خواهید کرد. نهر دبی یک مجموعه آبی تاریخی است که منطقه مرکز شهر را به دو ساحل مجزا تقسیم می‌کند. این کشتی دریایی همچنین تعادل زیبایی بین فضای تاریخی و مدرن را که دبی حفظ کرده است، برجسته می‌کند. مهم‌ترین نقاط دبی، از جمله بانک ملی دبی، ساختمان اتاق بازرگانی و بسیاری دیگر از دیدنی‌های ساحلی را خواهید دید. حتما دوربین یا تلفن خود را آماده عکاسی داشته باشید، زیرا همه این ساختمان‌ها در عصر به زیبایی نورپردازی می‌شوند.


 

۴. برج خلیفه

در سفر دبی هرگز فرصت صعود به قله بلندترین سازه در کل جهان، برج خلیفه دبی را از دست ندهید. این مجموعه شگفت‌انگیز تماشای افق چشمگیر دبی و بازدید از مناظر بی‌نظیر از شهر را ارائه می‌کند. شما می‌توانید در برج خلیفه نمایشگاه‌های منحصر به فردی را ببینید. این نمایشگاه‌ها درباره ساخت این ساختمان نمادین، تاریخچه منطقه و درباره شهر دبی اطلاعات جالبی به شما می‌گویند. عکاسی از این برج فوق‌العاده و محوطه آن را فراموش نکنید. اگر با بلیط دبی سفر کردید حتما بازدید از برج خلیفه را در برنامه سفر خود بگنجانید.


 

۵. پارک ماجراجویی دبی

این پارک بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده جهان و یکی از حماسی‌ترین مقاصد سرگرمی در دبی است! در اینجا همه شخصیت‌های مورد علاقه‌تان را از خواهید یافت. از منطقه‌ای با مضمون ماقبل تاریخ، یک دره گمشده و یک هتل خالی از سکنه عبور می‌کنید. هر منطقه مضامینی خاص و تجربیات منحصر به فرد خود را دارد تا همه را سرگرم کند. ماجراجویی در بخش دایناسورها را از دست ندهید. این سواری هیجان‌انگیز شما را از جنگل‌های ماقبل تاریخ به صحرای دبی می‌برد.


 

۶. سیاره سبز

از یکی از شگفت‌انگیزترین گنجینه‌های شهر دیدن کنید. یک جنگل بارانی سرپوشیده عمودی و چهار طبقه. تمرکز سیاره سبز بر حفاظت و آموزش است، بنابراین بازدیدی از اینجا خواهید داشت که هم الهام‌بخش و هم آموزنده است. با بازدید از طبقات مختلف، کل جنگل‌های بارانی را تماشا کنید. در اینجا جنگل‌های بارانی جذاب و سیلابی را می‌توانید کاوش کنید. در این مکان، گیاهان و جانوران زنده واقعی را می‌بینید که در زیست‌بوم‌های استوایی در سراسر جهان زندگی می‌کنند. این جانوران شامل کرم‌های شب‌تاب، قورباغه‌های رنگارنگ، پرندگان پر جنب و جوش استوایی و خیلی چیزهای دیگر می‌شوند. مجدداً مطمئن شوید که تلفن یا دوربین شما شارژ شده است، زیرا قطعاً می‌خواهید چند عکس در اینجا بگیرید.


 

۷. کروز باتو دبی

دومین روز خود را با یک سفر دریایی مجلل در آبراه‌های نهر دبی پایان دهید. شما می‌توانید در یک رستوران شناور، غذاهای لذیذ و خوش‌طعمی میل کنید. این رستوران چیزی از مجلل‌ترین رستوران‌های دبی کم ندارد. بوفه وسوسه‌انگیز، غذاهای سنتی عربی را در کنار غذاهای مورد علاقه همه از جمله ماکارونی، رشته فرنگی، سالاد، سوپ و موارد دیگر ارائه می‌دهد. حتما جا برای دسرها بگذارید! در حالی که با آرامش در وسط نهر دبی و به دور از شلوغی شهر روی کشتی شناور هستید، مناظر باشکوهی از شهر و اطراف خود را خواهید دید. این فرصتی نادر برای تجربه واقعی احساسی است که در یک تعطیلات لوکس در دبی می‌توانید داشته باشید.


 

۸. نخل جمیرا

سومین روز خود را در دبی را در منطقه فوق‌العاده دیگری آغاز کنید و از صبح خود در کنار دریا لذت ببرید. بعد از صرف صبحانه در هتل دبی، روز خود را در جزیره شگفت‌انگیز نخل جمیرا شروع کنید. در این جزیره تجارب منحصر به فردی از ورزش‌ها و فعالیت‌های آبی کسب خواهید کرد. شما می‌توانید کایاک سواری، موج‌سواری و بسیاری از فعالیت‌های هیجان‌انگیز آبی را تجربه کنید. با رزرو یک فعالیت آبی می‌توانید شگفتی‌های نخل جمیرا را با پارو سواری یا موج‌سواری بادی یا تور کایاک با راهنما تجربه کنید. شما خاطراتی خلق خواهید کرد که پس از پایان سفرتان تا آخر عمر باقی خواهند ماند. همچنین با انجام این فعالیت‌ها روی آب مهارت ورزشی جدیدی کسب خواهید کرد.


 

۹. پارک آبی آکواونچر

توقف بعدی شما شامل بازدید از آتلانتیس، معروف‌ترین هتل و استراحتگاه پنج ستاره پالم است. در پارک Aquaventure که به عنوان یکی از بهترین پارک های آبی دبی دارای برخی از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی و جاذبه‌های جهان است، بهترین خاطرات را بسازید. این یک تجربه واقعاً منحصر به فرد است که شبیه هر پارک آبی دیگری است که تا به حال در آن بوده‌اید. در دبی هر نوع سرگرمی و تفریحی پیدا می‌شود. بعد از ظهر آرام خود را می‌توانید در یکی از کافه‌های ساحلی پالم بگذرانید و خود را زیر آفتاب درخشان خلیج عربی گرم کنید.


 

۱۰. آکواریوم لاست چمبرز

در بخش جزایر مصنوعی نخل آتلانتیس دبی، آکواریوم لاست چمبرز قرار دارد. اینجا جایی است که می‌توانید انواع مختلفی از زندگی دریایی، کوسه‌ها و ماهی‌های گرمسیری را از نزدیک مشاهده کنید. این آکواریوم شامل ۱۰ بخش با موضوع حیات دریایی متنوع از سراسر جهان و تعداد زیادی فعالیت‌های آموزنده و سرگرم‌کننده است.

۳ روز تو دبی حتما اینجاهارو ببین


 

کلام آخر

تور گردشگری دبی، تبدیل به یکی از سفرهای به یادماندنی و خاطره‌انگیز خواهد شد. در این نوشته از سفرمارکت سعی کردیم تعدادی از مهم‌ترین جاذبه‌ها برای سفر ۳ روزه به دبی را معرفی کنیم. امیدواریم این سفر ۳ روزه در دبی برای شما مفید بوده باشد. برای مسافرت به این شهر شگفت‌انگیز زودتر برنامه‌ریزی کنید. حتما تعدادی از این جاذبه‌ها را به ماجراجویی‌های خود اضافه کنید.


 


 

کد خبر: ۲۲۱٬۸۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha