۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
«طرح توسعه فیبر نوری» اولویت مخابرات است| ابلاغ ساز و کار به استان‌ها
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

«طرح توسعه فیبر نوری» اولویت مخابرات است| ابلاغ ساز و کار به استان‌ها

بجنورد –مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از طرح توسعه فیبر نوری به مثابه یک اولویت برای این شرکت یاد کرد و گفت: به تمام استان‌های کشورمان، طرح توسعه قیبر نوری و ساز و کار آن ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مجید سلطانی صبح شنبه در دیدار با استاندار خراسان شمالی به میزبانی دفتر وی، ضمن اشاره به اولویت‌های کاری مخابرات ایران در سال جاری، بیان کرد: طرح توسعه فیبر نوری در تمام کشور اولویت مخابرات است لذا ساز و کار توسعه این طرح به استان های کشور ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات با طرح توسعه فیبر نوری چند هدف را دنبال می کند که طبیعتاً یکی از مهمترین آنها، بهبود سرعت اینترنت است، افزود: توسعه شبکه همراه در کشور نیازمند زیرساخت فیبر نوری خواهد بود.

مدیرعامل مخابرات با بیان اینکه ایجاد تحول و حرکت به سمت نسل پنجم شبکه های ارتباط همراه و اینترنت دیگر موضوعی است که با اجرا و توسعه فیبر نوری، هدف‌گذاری شده است، ابراز داشت: یکی از اقداماتی که مخابرات از سال قبل در دستور کار خود قرار داده توسعه فیبر نروی تحت عنوان نهضت جهادی است.

سلطانی با بیان اینکه این نهضت می‌کوشد تا زیرساخت‌های ارتباط سیار و فیبر نوری را در سراسر کشورمان به خصوص در مناطق محروم، اجرا کند، بیان داشت: هدف ما این است که مردم بتوانند از اینترنت با کیفیت بهتری استفاده کنند.

وی با بیان اینکه پروژه فیبرنوری در دولت سیزدهم با جدیت دنبال می‌شود، گفت: گسترش فیبر نوری به مثابه یک اولویت و پیش نیاز برای توسعه شبکه ارتباطات پیگیری خواهد شد.

به گزارش بازار، قرار است با حضور مدیرعامل مخابرات ۱۳۷ طرح در حوزه ارتباطات سیار در خراسان شمالی افتتاح شود.

کد خبر: ۲۲۱٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha