۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
 گشت بازرسی ویژه برای نظارت بر صنوف در پساکرونا
در گفتگو با بازار عنوان شد

گشت بازرسی ویژه برای نظارت بر صنوف در پساکرونا

نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران از تشکیل گشت بازرسی ویژه برای نظارت بر عملکرد صنوف پس از عبور از شرایط قرنطینه خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم نوده فراهانی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی صاحبان اصناف در دوران پساکرونا گفت: به منظور پیشگیری از شیوع دوباره ویروس کرونا لازم است تا تمامی صاحبان صنوف نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی افزود: هر چند احتمال اپیدمی دوباره ویروس کرونا وجود دارد و این احتمال نیز وجود دارد که سالیان متمادی ویروس کرونا از بین نرود بنابراین نمی توان فعالیت های اقتصادی را متوقف کرد.

رئیس اتاق اصناف تهران ادامه داد: به منظور حفظ ثبات اقتصادی و عبور از بحران اقتصادی شیوع ویروس کرونا لازم است تا شرایط فعالیت های اقتصادی با رعایت پروتکل های بهداشتی به شرایط عادی بازگردد .

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه احتمال شیوع دوباره ویروس کرونا وجود دارد بنابراین باید فعالیت های صنفی با حداقل ظرفیت و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود به همین دلیل گشت بازرسی ویژه ای برای بررسی عمکلرد صنوف تشکیل شده است.

نوده فراهانی خاطرنشان کرد: دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا برای صنوف مختلف کاملا مشخص است بنابراین اگر شروط تعیین شده از سوی صاحبان صنوف رعایت نشود واحد صنفی متخلف از سوی گشت بازرسی ویژه پلمب می شود.

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به ضرر و زیان های ناشی از شیوع ویروس کرونا که به صاحبان صنوف تحمیل شده است، گفت: متاسفانه برای حمایت از اصناف و جلوگیری از بیکاری نیروی انسانی در این بخش وعده هایی برای پرداخت تسهیلات به اصناف داده شد اما با گذشت بیش از سه ماه از زمان اعلام پرداخت تا کنون به اصناف تسهیلاتی پرداخت نشده است.

کد خبر: ۲۲٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha