۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷
رئیس جمهور وارد کنارک شد/ استقبال رسمی از سوی مسئولان
در راس هیات دولت؛

رئیس جمهور وارد کنارک شد/ استقبال رسمی از سوی مسئولان

چابهار- رئیس جمهور ایران اسلامی در آغاز سفر به استان سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه کنارک شد و مورد استقبال مسئولان ارشد استانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در راس هیئتی بلندپایه وارد استان سیستان و بلوچستان شد و در فرودگاه کنارک مورد استقبال رسمی مسئولان استانی قرار گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان درباره این سفر به خبرنگار بازار، گفت: افتتاح سد کهیر یکی از برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان است.

محمد کرمی با بیان اینکه رئیس جمهور همچنین در این سفر خط انتقال گاز از ایرانشهر به چابهار را افتتاح خواهد کرد، بیان داشت: شرکت در نشست شورای اداری، معتمدان و روحانیان استان از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر خواهد بود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور بازدید از طرح‌های مختلف استان سیستان و بلوچستان را نیز در این سفر خواهد داشت، تاکید کرد: افتتاح طرح‌های برق‌رسانی و همچنین کلنگ زنی چند طرح عمرانی از دیگر برنامه‌های رئیسی در استان است.

گفته می شود افتتاح ۱۱ پروژه با ۴۱ میلیارد تومان اعتبار در حوزه توزیع نیروی برق از دیگر برنامه های رئیسی در این سفر است همچنین رئیس جمهور در این سفر کلنگ زنی انتقال آب از دریای عمان به شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان را نیز خواهد داشت.

رئیس جمهور بعد از پیگیری طرح‌ها و افتتاح چند پروژه به دیدار سرمایه گذاران به خصوص در سواحل مکران خواهد رفت.

کد خبر: ۲۲۱٬۵۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha