۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
آزاد راه کنار گذر شمالی مشهد بیشترین تخلفات ساخت و ساز غیر قانونی را دارد

آزاد راه کنار گذر شمالی مشهد بیشترین تخلفات ساخت و ساز غیر قانونی را دارد

مشهد- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشهد گفت: بیشترین تجاوز به حریم و ساخت و ساز غیرقانونی در محدوده راه های این شهرستان در محور کنارگذر شمالی کلانشهر مشهد روی داده است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی، جواد پورعلی افزود: پس از  آزادراه کنارگذر شمالی مشهد بیشترین موارد تجاوز به حریم قانونی و نظارتی راههای شهرستان مشهد مربوط به محدوده بزرگراه مشهد - چناران و جاده‌های مشهد - کلات و مشهد - سرخس است.

وی ادامه داد: اداره‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشهد در طول سال گذشته ۱۰۰ مورد اخطار برای خاطیان بخاطر تجاوز به حریم راهها در سطح حوزه استحفاظی صادر کرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشهد موارد تجاوز را شامل دیوارکشی، گودبرداری زمین، ساخت واحدهای تجاری، نصب تیر توسط اداره برق در حریم راه و نیز ساخت راههای دسترسی غیرمجاز در محدوده حریم قانونی راهها برشمرد.

وی گفت: همچنین در چهارچوب مقابله با متجاوزان به حریم قانونی راهها ۳۵ مورد ساخت و ساز در این محدوده‌ها تاکنون تخریب شده است.

پورعلی افزود: تجاوز به حریم، محدود به راههای اصلی نیست بلکه در مسیر راههای روستایی پر رفت و آمد نیز موارد تجاوز به حریم قانونی راه صورت می‌گیرد.

وی افزود: عمده تخلفات متجاوزانه در حریم راههای روستایی شامل دیوارکشی، عبور دادن لوله آب و دیگر تاسیسات فنی خدماتی از حریم جاده و حتی شکافتن آسفالت برای لوله گذاری آب است.

کد خبر: ۲۲٬۱۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha