۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
 فراهم کردن زمینه جذب سرمایه گذاران خارجی اولویت اتاق بازرگانی زنجان است
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

فراهم کردن زمینه جذب سرمایه گذاران خارجی اولویت اتاق بازرگانی زنجان است

زنجان-رئیس اتاق بازرگانی زنجان،گفت: فراهم کردن زمینه حضور و جذب سرمایه گذاران خارجی در استان اولویت مدیران اتاق بازرگانی زنجان است.

به گزارش بازار و به نقل از اتاق بازرگانی زنجان، صمد یوسفی اصل روز دوشنبه در جلسه مشترک با سرمایه گذاران چینی با تأکید بر اینکه اتاق بازرگانی زنجان در کنار سرمایه گذاران خارجی و داخلی است، افزود: در همین راستا مشکلات سرمایه گذاران در بخش های مختلف از سوی اتاق بازرگانی استان مجدانه پیگیری می شود.

وی با اعلام آمادگی صددرصدی اتاق بازرگانی زنجان برای پیشبرد اهداف و برنامه های سرمایه گذاران در استان، تصریح کرد: با شروع به کار دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان، مباحث و موضوعات مرتبط با بخش خارجی سرمایه گذاران از امور کنسولی و دیگر موارد با همکاری مشترک اتاق زنجان با سرعت پیگیری می شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: فراهم کردن زمینه حضور و جذب سرمایه گذاران خارجی در استان اولویت مدیران اتاق بازرگانی زنجان است.

یوسفی اصل با بیان اینکه در استان زنجان همه مسئولان پای کار هستند و حمایت از سرمایه گذار به صورت جدی در دستور کار مدیریت استان و اتاق بازرگانی زنجان است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعداد سرمایه‌گذاری‌ها در کشور رو به افزایش است و سرمایه‌گذاران خارجی از کشورهای ترکیه و عربی برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرده اند.

وی گفت: اتاق بازرگانی زنجان با همکاری دفتر وزارت امور خارجه زمینه حضور سرمایه گذاران و تجار و همچنین تسهیل امور آنها در حوزه سرمایه گذاری را پیگیری خواهد کرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان،با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاری از اولویت های کشور است و اتاق بازرگانی زنجان نیز در این زمینه تمام امور و همکاری های لازم را انجام خواهد داد، خاطرنشان کرد: رویکرد استان نیز حمایت از سرمایه گذاران است و برداشتن موانع حوزه سرمایه‌گذاری با جدیت پیگیری می‌شود و اتاق زنجان نیز در همه بخش‌ها پیگیر حل مشکلات سرمایه گذاران است.

کد خبر: ۲۲۱٬۲۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha