۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
تفاوت نرخ آرد یارانه‌ای و آزاد در همدان موجب سو استفاده و تخلف شده است
معاون استاندار همدان:

تفاوت نرخ آرد یارانه‌ای و آزاد در همدان موجب سو استفاده و تخلف شده است

همدان - معاون استاندار همدان با بیان اینکه تفاوت نرخ آرد یارانه‌ای و آزاد موجب سو استفاده و تخلف برخی افراد شده است، گفت: سهمیه نانوایی‌هایی که ماهانه ۱۰ کیسه آرد دریافت می‌کنند بازنگری می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، ظاهر پور مجاهد در جلسه شورای آرد و نان استان همدان از برخورد شدید با دلالان آرد در همدان خبر داد و گفت: خرید آرد از طریق سامانه بانکی به دو روش حضوری و الکترونیکی انجام می‌شود

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی مدیریت صحیح و نظارت دقیق بر شبکه توزیع آرد استان همدان یک امر ضروری است‌، گفت: عزم ما برای حذف دلالان آرد جدی و سهمیه نانوایان در حال بازنگری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه تفاوت نرخ آرد یارانه‌ای و آزاد موجب سو استفاده و تخلف برخی افراد شده است که سعی می‌شود با تدابیر اخذ شده این مشکل را برطرف کنیم، گفت: سهمیه نانوایی‌هایی که ماهانه ۱۰ کیسه آرد دریافت می‌کنند بازنگری می‌شود.

پورمجاهد ادامه داد: برخی افراد از جمله رؤسا و اعضای اتحادیه‌های نانوایی‌ها صاحب چند واحد نانوایی هستند که باید راستی آزمایی شده و به صورت قانونی به مباشر یا مستأجر واگذار شوند.

وی گفت: سهمیه آرد روستاییان و عشایر باید به صورت مرتب و مستمر به دست مردم برسد و چرخه توزیع سهمیه آرد باید رصد و حفره‌های تخلف مشخص و حذف شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان افزود: خرید آرد از طریق سامانه بانکی انجام می‌شود اما در این فرآیند دلالان و واسطه وارد شده و با مدارک صاحبان نانوایی اقدام به خرید آرد یارانه‌ای و فروش در بازار آزاد می‌کنند.

کد خبر: ۲۲٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha