۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
پرواز به پایتخت از فرودگاه بیرجند در تمامی ایام هفته برقرار شد
مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی:

پرواز به پایتخت از فرودگاه بیرجند در تمامی ایام هفته برقرار شد

بیرجند - مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی از برقراری پروازهای «بیرجند-تهران» و بالعکس برای تمامی ایام هفته از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، عظیم طهماسبی صبح دوشنبه در حاشیه سفر معاون علوم و فناوری رئیس جمهور به استان در جمع خبرنگاران در فرودگاه بیرجند، اظهار کرد: هواپیمایی ماهان که پیش از این میزبان پرواز روزهای پنج شنبه در مسیر «تهران-بیرجند-تهران» بود پرواز خود را در روزهای یاد شده تا پایان برنامه تابستانی لغو کرده است.

 وی با بیان اینکه پس از اعلام هواپیمایی ماهان پیگیری برای جایگزینی پرواز در روز پنج شنبه را انجام دادیم، تصریح کرد: هواپیمایی ایرتور پرواز پنج شنبه مرکز استان را به پایتخت پذیرفت و این پس در روز پنج شنبه هم پرواز به پایتخت را از فرودگاه بیرجند خواهیم داشت.

طهماسبی با بیان اینکه پرواز روزهای پنج شنبه توسط هواپیما بوینگ ام دی شرکت هواپیمایی ایرتور در ساعت ۸ صبح از تهران آغاز و  ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه  وارد فرودگاه بیرجند خواهد شد، ادامه داد: پرواز بیرجند به سمت تهران در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در برنامه تابستانی فرودگاه های استان تعداد ۳۴ پرواز در طول هفته برقرار خواهد بود، عنوان کرد: از این تعداد چهار پرواز در مسیر «مشهد-بیرجند-مشهد» و ۲۶ پرواز در مسیر ـتهران-بیرجند-تهران» انجام می شود.

 وی با بیان اینکه چهار پرواز در مسیر «تهران-طبس-تهران» و از فرودگاه شهرستان طبس خواهیم داشت، تصریح کرد: از این پس در تمامی ایام هفته پرواز از استان را داریم و این ظرفیت پاسخگوی نیاز استان است.

طهماسبی بیان کرد: در حال رایزنی برای تغییر ساعات برنامه پروازی فعلی فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند جهت استفاده هرچه بهتر مردم استان هستیم.

کد خبر: ۲۲٬۰۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha