۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
بیشترین پیشرفت فیزیکی آماده سازی پروژه های نهضت ملی مسکن در کشور متعلق به استان زنجان است
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

بیشترین پیشرفت فیزیکی آماده سازی پروژه های نهضت ملی مسکن در کشور متعلق به استان زنجان است

زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: استان زنجان درخصوص آماده سازی پروژه های نهضت ملی مسکن با ۶۵ درصد بیشترین پیشرفت فیزیکی در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

اصغراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن،بیشترین پیشرفت فیزیکی آماده سازی پرژه های نهضت ملی مسکن در سطح کشور با حدود ۶۵ درصد متعلق به استان زنجان است.

وی ابراز داشت: خوشبختانه کسب این جایگاه مرهون برنامه ریزی مناسب همکاران اینجانب در اداره و تلاش های مجدانه سازندگان،مهندسین و پیمانکاران پروژه های نهضت ملی مسکن در استان بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: ساخت حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب پروژه های نضهت ملی مسکن در استان آغاز شده که از این تعداد بیش از ۶۰۰۰ واحد مسکونی در شرق زنجان و ۸ هزار و ۵۰۰ واحد نیز در غرب و شمال زنجان در دست ساخت است و مابقی هم در سایر شهرستانهای استان در دست ساخت می باشد.

اسماعیلی بیان داشت: بر اساس مدیریت و برنامه ریزی مدبرانه ای که توسط اداره کل راه و شهرسازی استان صورت گرفته پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان که پیشرفت قابل توجهی دارند طی سالجاری به صورت پلکانی به متقاضیان تحویل داده می شود.

کد خبر: ۲۲۰٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha