۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
واگذاری شرکت بهره‌برداری مترو به بخش خصوصی صحت ندارد
رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد

واگذاری شرکت بهره‌برداری مترو به بخش خصوصی صحت ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه واگذاری شرکت بهره‌برداری مترو به بخش خصوصی صحت ندارد، تاکید کرد: چنین چیزی را بنده نشنیده ام و عملی نیز نیست.

به گزارش بازار، مهدی چمران در حاشیه صد و چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: مترو مصوبه دولت است و برای اینکه سریع‌تر پیش برود اداره بخشی از آن به شهرداری واگذار شد و هیچ بخش خصوصی نمی‌تواند آن را اداره کند چراکه درآمدزایی ندارد و هزینه‌های آن وحشتناک است.

وی با بیان اینک هزینه ساخت و بهره برداری هر کیلومتر از مترو یک میلیارد تومان تا هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در نوسان است، ادامه داد: باز بودن درب مترو ممکن است به دلیل خرابی ناگهانی باشد؛ مترو استاندارد سخت و سنگینی دارد که باید رعایت شود.

چمران همچنین با اشاره به دستور جلسات امروز شورا، اظهار داشت : طرح اصلاحیه بهای خدمات آتش‌نشانی در این جلسه بررسی خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه عقب افتادگی در بررسی باغات را داریم، یادآور شد: چند گزارش حسابرسی و چند مورد بررسی پلاک‌های ثبتی هم در دستور این جلسه است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنوز شورا ستاد مدیریت محلات را تشکیل نداده و قرار بر این بود این هفته یا هفته آینده ستاد شکل بگیرد، شورا و شهرداری باید هریک ۶ نفر را معرفی کنند و ۶ تا ۷ نفر نیز از محلات مشخص شوند که شهرداری نیروهای خود را معرفی کرده است.

کد خبر: ۲۲۰٬۸۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha