۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
بروکراسی اداری کمر تولید را شکسته است
نماینده مردم ملکان در مجلس:

بروکراسی اداری کمر تولید را شکسته است

موسوی، نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: بروکراسی اداری موجب می‌شود واردکنندگان و تولیدکنندگان نتوانند مواد اولیه مورد نیاز تولید را وارد کنند و مواد اولیه ماه‌ها در گمرکات کشور معطل می‌ماند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدعلی موسوی با بیان اینکه رسیدگی به معیشت مردم باید در اولویت کاری مجلس یازدهم قرار گیرد، گفت:  از آنجا که کشور با جنگ اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند مجلس باید ایجاد اشتغال و تولید را در راس کار خود قرار دهد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفع موانع تولید از وظایف اصلی مجلس شورای اسلامی است، افزود: بروکراسی اداری و موانع بسیاری پیش روی تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران برای ایجاد یک مرکز تولیدی است و دست آن‌ها را به شدت بسته است، لذا مجلس باید قوانین دست و پا گیر و متناقض را برطرف کند.

وی با اعتقاد به اینکه رفع بیکاری، ترمیم وضعیت معیشت مردم و به کار افتادن چرخه تولید باید اولویت مجلس و دیگر قوا و دستگاه‌ها باشد، ادامه داد: مجلس یازدهم به پرونده گرانی کالاهای اساسی ورود خواهد کرد و دولت باید پاسخگوی شرایط کنونی در این حوزه باشد.

موسوی همچنین روان سازی مقررات را یکی از مولفه‌های جهش تولید دانست و افزود: تولیدکنندگان نباید در پیچ و خم قوانین و مقررات متعدد گیر افتاده و با آن دست و پنجه نرم کنند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بروکراسی اداری موجب می‌شود واردکنندگان و تولیدکنندگان نتوانند مواد اولیه مورد نیاز تولید را وارد کنند و مواد اولیه ماه‌ها در گمرکات کشور معطل می‌ماند لذا باید برای تامین سرمایه در گردش تولیدکنندگان تدابیر ویژه ای اندیشیده شود.

کد خبر: ۲۲٬۰۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha