۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
 نشست مجمع سرمایه گذاری پایدار ۲۰۲۰ در ابوظبی برگزار می شود
رییس بازار جهانی پایدار در امارات:

نشست مجمع سرمایه گذاری پایدار ۲۰۲۰ در ابوظبی برگزار می شود

ابوظبی برای توسعه پایدار در قالب یک نشست مجمع مالی و سرمایه گذاری از مختصصان برجسته امور مالی جهان بهره می برد.

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از وام امارات، انتظار می رود که نشست مجمع مالی پایدار ابوظبی ۲۰۲۰ با حضور برخی از برجسته ترین متخصصان امور مالی جهان برگزار شود و موضوعات اصلی در حوزه سرمایه گذاری و سرمایه گذاری پایدار مورد بحث و گفتگو قرار گیرد.

این رویداد که قرار است که در طول هفته پایداری ابوظبی در مرکز نمایشگاه ملی ابوظبی برگزار شود.

قرار است این نشست بین الملی درچهارشنبه این هفته ( ۱۵ ژانویه) و در راستای پیشبرد اهداف برنامه پایداری امارات آغاز به کارکند.در این نشست  از دستورالعمل های مالی پایدار امارات متحده عربی و دور دوم امضا کنندگان بیانیه مالی پایدار ابوظبی رونمایی به عمل خواهد آمد.

احمد علی صایغ وزیر دولت و رییس بازار جهانی ابوظبی اظهار داشت که ما بسیار خرسندیم که نشست سالانه مجمع مالی پایدار در ابوظبی برگزار خواهد شد و ما مشتاقانه منتظر استقبال از سخنرانان و شرکت کنندگان برجسته چون وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی، رییس اتحادیه های اقتصاد جهانی پایدار، بنیان گذار بنیاد حلقه امید، مدیرکل دفتر همکاری های اقتصادی ابوظبی و بسیاری از مدیران برجسته از سراسر جهان به منظور توسعه تعهد بازار جهانی ابوظبی در جهت هدایت اقدامات مالی پایدار و حمایت از الویت های اقتصاد پایدار در امارات، خواهیم بود.  

با حضور بیش از ۲۰۰ نماینده در نشست مجمع مالی و سرمایه گذاری پایدار ابوظبی ۲۰۱۹، این نشست تریبونی برای اعلام چندین بیانیه مهم و کلیدی خواهد بود.

بر اساس اعلامیه مالی پایدار ابوظبی، ۲۵ نهاد برجسته دولتی و خصوصی در امارات متحده عربی به منظور تقویت پایداری و حمایت از سلامت اقتصاد امارات گام بر داشتند.

 با حفظ موفقیت سال گذشته این مجمع، دستور العمل سال ۲۰۲۰ توسط مجموعه ای از مباحث کلیدی اقتصاد پایدار ، اطلاعیه های هیجان انگیز و مراسم زنده از عوامل کلیدی و اصلی در صنعت مالی اجرایی می شود.  

کد خبر: ۲٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha